چراغ‌ها، دوربین، پخش: Mattel برندهای خود را به Samsung TV Plus می‌آورد

چراغ‌ها، دوربین، پخش: Mattel برندهای خود را به Samsung TV Plus می‌آورد

Mattel با همکاری سامسونگ، سه کانال جدید را به Samsung TV Plus معرفی می کند.

برندهای ماتل به تنهایی از دنیای اسباب بازی ها فراتر رفته اند. خواه این باشد باربی: فیلم یا سریال های انیمیشنی مانند توماس و دوستان، ماتل خود را به عنوان یک حضور در سرگرمی تثبیت کرده است. اکنون، این شرکت با سامسونگ همکاری می کند تا کانال های Barbie and Friends، Hot Wheels Action و Mattel Jr. را به Samsung TV Plus بیاورند. این مشارکت اولین تلاش Mattel را در قالب رو به رشد پخش بدون اشتراک نشان خواهد داد.

با راه‌اندازی این کانال‌ها، ما این فرصت را به دست می‌آوریم که روابط خود را با طرفداران فعلی Mattel عمیق‌تر کنیم و با مخاطبان کاملاً جدید ارتباط برقرار کنیم.

جیسون هوروویتز، معاون ارشد، رئیس جهانی بازاریابی و رسانه در Mattel

کانال‌های جدید Mattel محتوای سرگرمی از فرنچایزهای همیشه محبوب این شرکت، از جمله American Girl، Barbie، Hot Wheels، Fisher-Price، Masters of the Universe، Monster High کلاسیک و غیره را ارائه خواهند داد.

کانال باربی و دوستان ماجراجویی هایی را با بازی باربی و همراهانش نمایش می دهد. اکشن Hot Wheels شامل مسابقات هیجان انگیز Hot Wheels خواهد بود. دعوا بین هیمن و اسکلتور. و داستان های موجود در توماس و دوستان. در نهایت، ماتل جونیور سگ کیپر، پنگوئن پینگو و تعدادی از شخصیت های فیشر پرایس را به نمایش می گذارد.

سه کانال Mattel در اواخر سال جاری آماده پخش زنده در Samsung TV Plus هستند. آنها از طریق تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ، دستگاه‌های گلکسی و وب‌سایت Samsung TV Plus قابل دسترسی خواهند بود. Mattel مشتاق است تا راه اندازی این مشارکت را ببیند و میشل مندلوویتز، رئیس جهانی استودیو تلویزیونی Mattel، اظهار داشت: “ما از همکاری با Samsung TV Plus برای پیشبرد استراتژی محتوای Mattel و ارائه تجربه تماشای برتر به مخاطبان خرسندیم.”

بخوان:  Minecraft, NERF to Blast Off with New Video Game

منبع: https://toybook.com/mattel-samsung-tv-plus-news/

وبسایت https://asbabbazii.ir
نوشته ایجاد شد 4062

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا