نقد و بررسی: Tales Of The Empire - Barriss Offee (سریال انیمیشن دیزنی +)

نقد و بررسی: Tales Of The Empire – Barriss Offee (سریال انیمیشن دیزنی +)

من در ابتدا نمی خواستم مرور کنم داستان های امپراتوریچون فصل قبل قصه های جدی، احساس می‌کردم وقتم را تلف می‌کنم، با ایده‌های خوب اینجا و آنجا… هرگز کاوش نکردم و منجر به قسمت‌هایی شد که بیشتر از اینکه خوب بود، خشمگین‌کننده بود، زیرا می‌توان گفت که ایده‌های اساسی خوب یا حتی خوب بودند… اما هرگز شکل نگرفتند و در نهایت اپیزودها مانند پرکننده های بی معنی به نظر می رسید. با بدترین مجرم، Ahsoka به عنوان یک قسمت کودک که هیچ کس به آن نیاز نداشت.

اما Barriss Offee، اگرچه در کل یک شخصیت کوچک است، اما هنوز یکی از پیش درآمدهای شناخته شده جدای (padawans) است، من شخصیت او را تا حد زیادی دوست داشتم. جنگ های کلون ها، تا اینکه او را تا آخر بد کردند (از ناکجاآباد آمد). بنابراین تصمیم گرفتم «داستان» Barriss Offee را امتحان کنم… و فکر می کنم زمان آن رسیده است که در مورد آن صحبت کنیم، حتی اگر تعداد کمی از کسانی که زحمت تماشای این را به خود می دهند قبلاً آن را در آخر هفته تماشا کرده باشند. به هر حال… «داستان امپراتوری» باریس آفی باعث می‌شود از بدترین حالت در مورد آینده جنگ ستارگان تحت رهبری دیو فیلونی بترسم. ایده های خوبی داشت، درست مثل آهسوکا چند ایده خوب داشت… اما به طرز وحشتناکی اجرا شد، با اتفاقات مزخرف و تغییر شخصیت که به معنای واقعی کلمه معنی ندارد. کل قالب برای من معنی ندارد و ای کاش لوکاس فیلم پول خود را برای پروژه های بهتر خرج می کرد… یک سریال کوتاه شش تا ده قسمتی Barriss می توانست واقعا عالی باشد. چیزی که در عوض به دست آوردیم به نظر من یک نقطه پایین جدید در جنگ ستارگان است. و من از گفتن این حرف ناراحتم. من خیلی دوست داشتم این را دوست داشته باشم. من باریس را به عنوان یک شخصیت دوست دارم. و سپس “این” را دریافت می کنیم. برای خواندن نقد و بررسی من درباره داستان باریس آفی در «قصه های امپراتوری» اینجا یا روی بنر کلیک کنید.

او مطمئناً بهتر خواهد شد

منبع: https://www.jeditemplearchives.com/2024-05-08-review-tales-of-the-empire-barriss-offee-disney-animated-series/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=review-tales-of-the-empire-barriss-offee-disney-animated-series

وبسایت https://asbabbazii.ir
نوشته ایجاد شد 4087

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا