بررسی تخصصی: مجموعه فعالیت های موجودی تعداد بلوک های Blockzee از hand2mind

بررسی تخصصی: مجموعه فعالیت های موجودی تعداد بلوک های Blockzee از hand2mind

با اعداد با چهره دوستانه آشنا شوید

  • از کارت های فعالیت یا ساعت استفاده کنید بلوک های شماره در حالی که مکعب ها را اضافه می کنیم
  • مهارت های حرکتی ظریف را اصلاح کنید
  • روی شمارش، مقایسه اعداد و جمع کار کنید

مجموعه فعالیت Numberblocks Blockzee Balance از hand2mind دارای تعادلی با مضمون هیولا است تا به بچه ها کمک کند تا در مورد اعداد و ارزش ها بیاموزند. این مجموعه شامل تعادل Blockzee، دو سطل شفاف، 10 کارت فعالیت دو طرفه، 61 مکعب MathLink (12 رنگ مختلف برای ساختن Numberblock)، یک برگه برچسب با چهره‌ها، و یک نشانگر پاک کردن خشک است.

کارت‌های فعالیت به دو سطح تقسیم می‌شوند: کارت‌های قرمز دارای اعداد تا پنج هستند و کارت‌های نارنجی بر روی اعداد تا 10 تمرکز دارند. کارت ها برای یادگیری در مورد اعداد و ریاضی. چشم‌ها، دهان و دست‌های هیولا برای مقایسه اعداد حرکت می‌کنند. دهان به سمت سطل با تعداد بلوک های بیشتر باز می شود تا نماد “بزرگتر از” را نشان دهد و بر این اساس نمادهای “کمتر از” و “برابر” را نشان می دهد.

در حین بازی با مجموعه، بچه ها مهارت های ریاضی از جمله شمارش، مقایسه اعداد، جمع و شناسایی اعداد را به شیوه ای سرگرم کننده و هیجان انگیز یاد می گیرند و اصلاح می کنند. فعالیت های مختلفی برای هر دو سطح در جزوه گنجانده شده است، بنابراین والدین و بچه ها می توانند بلافاصله شروع به یادگیری کنند.

از آنجایی که بچه‌ها باید بلوک‌ها را به صورت فیزیکی قرار دهند و می‌توانند حرکت هیولا را بر اساس وزن تماشا کنند، احتمالاً برای آنها به خاطر سپردن درس عددی آسان‌تر خواهد بود. با حرکت اضافی و سازمان‌دهی مجدد بلوک‌های مورد نیاز تنظیم، نگهبانان می‌توانند از ناآرامی‌هایی که ممکن است با نشستن در ریاضیات همراه باشد، در حالی که بچه‌ها مهارت‌های حرکتی ظریف خود را اصلاح می‌کنند، اجتناب کنند.

والدین، مربیان یا کودکان باید تعادل Blockzee را روی یک سطح ثابت و صاف قرار دهند تا هیولا واژگون نشود. برای ذخیره سازی آسان، بسته بندی را پس از باز کردن نگه دارید. بچه‌ها همچنین می‌توانند از مجموعه فعالیت برای مشکلات قسمت‌های سریال استفاده کنند بلوک های شماره.

یادگیرندگان بصری؛ بچه ها مهارت های پایه ریاضی را یاد می گیرند یا اصلاح می کنند. مربیان؛ طرفداران سریال های تلویزیونی بلوک های شماره


مجموعه فعالیت NUMBERBLOCKS BLOCKZEE BALANCE

Blockzee را از Numberblocks تماشا کنید که چشم‌ها، بازوها و دهان خود را برای مقایسه اعداد حرکت می‌دهد. این ست تعادل دارای سطل های شفاف و محکم برای نگه داشتن چندین قطعه Numberblock است، زیرا بچه ها مهارت های حرکتی و ریاضی خود را از طریق بازی تعاملی می سازند. همراه با کارت‌های فعالیت رنگارنگ و بدون زبان برای راهنمایی کوچولوها.

هم اکنون خریداری کنید

Toy Insider در برنامه های وابسته شرکت می کند که ممکن است هنگام خرید از طریق پیوندهای زیر برای سایت درآمد ایجاد کند.



منبع: https://thetoyinsider.com/hand2mind-blockzee-balance-activity-set-review/

وبسایت https://asbabbazii.ir
نوشته ایجاد شد 4087

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا