کرایولا قصد دارد از طریق مشارکت و همکاری، دامنه رویداد آتی هفته خلاقیت کرایولا را گسترش دهد. ابتکار آموزش جهانی از 27 ژانویه تا 2 فوریه 2025 انجام خواهد شد. این برنامه یک هفته ای به بچه ها کمک می کند تا اهمیت خلاقیت را درک کنند و به مربیان کمک می کند تا خلاقیت را در برنامه درسی برای غنی سازی یادگیری و افزایش اعتماد به نفس پیاده کنند.
کرایولا اکنون به دنبال مشارکت و حمایت مالی برای برنامه 2025 است. هفته خلاقیت کرایولا از ماموریت این برند برای جشن گرفتن و پرورش خلاقیت کودکان پشتیبانی می کند. این برنامه کودکان و مربیان را با افراد مختلفی آشنا می کند که نقش خلاقیت در زندگی آنها را توضیح می دهند، مانند نویسندگان، تصویرگران، فضانوردان، موسیقی دانان، کارآفرینان و ورزشکاران. همچنین دانش آموزان و مربیان را با یادگیری عملی درگیر می کند و بدون هیچ هزینه ای ارائه می شود.
به گفته کرایولا، این ابتکار از زمان آغاز به کار در سال 2022 تا 205 درصد رشد داشته است. امسال، بیش از 405000 معلم از 100 کشور در هفته خلاقیت کرایولا شرکت کردند و بیش از 6 میلیون دانش آموز در تجارب ادبی، چالش های خلاقانه و افراد مشهور غرق شدند. فیلم های.
ویکتوریا لوزانو، معاون اجرایی بازاریابی در کرایولا، میگوید: «استراتژی رشد ما برای هفته خلاقیت شامل گسترش دسترسی ما در داخل و بینالمللی است. “اکنون یک لحظه مهم برای پیوستن به این برنامه به سرعت در حال رشد است که یادگیری را با خلاقیت تقویت می کند و به بچه ها کمک می کند تا به پتانسیل کامل خود دست یابند. ارزش ویژه برند قوی ما، کرایولا و شرکای ما را برای ایجاد محتوای جدید و تجربیات منحصر به فرد در کنار هم قرار می دهد.
معلمان می توانند از طریق منابع قابل دانلود این برنامه که با استانداردهای آموزشی در 15 کشور مطابقت دارد و به هشت زبان ترجمه شده است، خلاقیت را به چندین حوزه درسی – مانند ریاضی و سواد – معرفی کنند. مدارس و جوامع مختلف یادگیری می توانند دور هم جمع شوند تا از گردهمایی اوج و نتیجه تجربیات عملی لذت ببرند. امسال بیش از 10000 اثر هنری در شبکه های اجتماعی منتشر شد.
چری استرمن، مدیر ارشد آموزش در کرایولا، میگوید: «هفته خلاقیت کرایولا ابزارهایی را در اختیار کودکان قرار میدهد تا افکار و تخیل خود را بیان کنند و الهامبخش تفکر نوآورانه است و در عین حال به کودکان کمک میکند تا ذهنیتهای خلاق مادامالعمر را توسعه دهند.» “این بخشی از یک برند بزرگتر برای حمایت از خلاقیت دوران کودکی است و به مربیان و والدین کمک می کند تا لحظات خلاقانه تری را با کودکان جشن بگیرند.”
نمایندگان Crayola برای بحث در مورد همکاری ها در نمایشگاه مجوز، غرفه شماره A165 در دسترس خواهند بود.
منبع: https://toybook.com/crayola-creativity-week-partnerships-news/