داستان‌های کلاسیک در پادکست جدید «Once Upon a Beat» به هیپ هاپ تبدیل می‌شوند

داستان‌های کلاسیک در پادکست جدید «Once Upon a Beat» به هیپ هاپ تبدیل می‌شوند

پادکست جدید Wondery داستان‌های کلاسیک را از دریچه هیپ‌هاپ بازسازی می‌کند.

برای همه بچه هایی که آن را پیدا می کنند راپونزل، جوجهاردک زشتو دیگر داستان‌های معروف می‌توانند از برداشتی تازه استفاده کنند، روزی روزگاری از Wondery فقط آنچه را که نیاز دارند دارد. پادکست که با Tinkercast تولید شده است، اکنون برای گوش دادن در دسترس است.

DJ Fyütch میزبان جدید است روزی روزگاری پادکست | منبع: Fyütch

در روزی روزگاری پادکست، DJ Fyütch با صفحه گردان قابل اعتماد خود Baby Scratch همکاری می کند تا داستان های کلاسیک را به چیزی جدید تبدیل کند. Goldilocks و سه خرس تبدیل به “Goldilocks & The Three Beats” می شود، داستان عامیانه جان هنری به “John Henry, Steel Drivin' MC” تبدیل می شود. جوجهاردک زشت تبدیل به “جوجه اردک بد بو” و بیشتر می شود. دوازده قسمت کامل شامل نسخه های مدرن هیپ هاپ افسانه های مورد علاقه است.

مجری برنامه، هارولد “فیوچ” سیمونز دوم، تهیه کننده و هنرمند موسیقی نامزد جایزه گرمی است که اشتیاق شخصی به عدالت اجتماعی دارد. آهنگ های کلاسی او در بین والدین و مربیان محبوبیت پیدا کرد. کانال یوتیوب او همه چیز را از آهنگ‌های تأیید مثبت برای بچه‌ها تا فعالیت‌های کلاسی مبتنی بر رپ به مناسبت روز مردم بومی دارد.

دو قسمت اول از روزی روزگاری اکنون در پلتفرم های پادکست برای گوش دادن در دسترس هستند. کاربران Wondery+ همچنین می توانند به همه 12 قسمت زودهنگام و بدون آگهی دسترسی داشته باشند. افسانه‌هایی را پیدا کنید که برای تجلیل از فردیت، تنوع و عشق به موسیقی در آن شاداب شوند روزی روزگاری!

منبع: https://thetoyinsider.com/wondery-once-upon-a-beat-news/

وبسایت https://asbabbazii.ir
نوشته ایجاد شد 4087

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا