موزه پاریس در خانه: لگو مجموعه‌های مونالیزا و نوتردام پاریس را نشان می‌دهد

موزه پاریس در خانه: لگو مجموعه‌های مونالیزا و نوتردام پاریس را نشان می‌دهد

گروه LEGO دو مجموعه الهام گرفته از هنر و معماری معروف پاریس را معرفی کرده است. مجموعه 1503 قطعه ای LEGO Art Mona Lisa و مجموعه 4383 قطعه ای LEGO Architecture Notre-Dame de Paris از امروز برای پیش خرید در دسترس هستند. هر دو مجموعه برای سازندگان 18 سال به بالا هستند.

مجموعه LEGO Art Mona Lisa (99.99 دلار) در 1 اکتبر عرضه خواهد شد و منعکس کننده رنگ هایی است که داوینچی هنگام ایجاد این قطعه، قبل از کهنه شدن رنگ استفاده کرده است. این مجموعه همچنین شامل یک قاب طلایی لاکی با طبل است که قابل جدا شدن است تا سازندگان بتوانند کار تکمیل شده را شبیه به نحوه آویزان شدن آثار هنری واقعی در لوور روی دیوار آویزان کنند.

پادکست هنری LEGO در ماه اکتبر عرضه خواهد شد، بنابراین سازندگان می توانند به صحبت های میزبان جک گاردنر وا و مهمانان ویژه دکتر فرانچسکا بورگو، استاد تاریخ هنر، دانشگاه سنت اندروز گوش دهند. جنیفر داسال، مجری پادکست ArtCurious; و میلان ماج، طراح LEGO Art Mona Lisa، در مورد نقاشی و مجموعه بحث می کنند.

بسیار خوشحالم که بخشی از زنده کردن چنین قطعه خاصی از تاریخ هنر در قالب لگو بوده است. مونالیزا آشکارا شهرت جهانی دارد، اما آشنایی ما با او می‌تواند مبهم کند که این نقاشی چه اثر هنری پیشگامانه‌ای است.» اوج مطالعه مادام‌العمر داوینچی درباره علم و طبیعت، مونالیزا مملو از داستان‌ها و جزئیاتی است که ما از تحقیق و اجرای آن‌ها کاملاً لذت بردیم. ما برای طرفداران لگو و هنردوستان هیجان‌زده هستیم که بیشتر در مورد این اثر هنری مرموز کاوش کنند و این فرصت را داشته باشند که قطعه‌ای از تاریخ لگو را بر روی دیوار خود آویزان کنند.»

مجموعه LEGO Architecture Notre-Dame de Paris (229.99 دلار) در تاریخ 1 ژوئن عرضه می شود. کتابچه دستورالعمل و تجربه ساخت، بینشی از تحول معماری بنای برجسته پاریس، از سنگ کاری اولیه در سال 1163 تا ظاهر کلیسا قبل از آتش سوزی در 2019.

سقف قابل جابجایی است، بنابراین سازندگان می توانند به پنجره های گل رز، دو برج، ستون های داخلی، طاق های گوتیک و موارد دیگر نگاه کنند.

راک ژگالین کوبه، طراح در LEGO می‌گوید: «در طراحی معماری لگو نوتردام پاریس، ما سعی کردیم آن را نه تنها با به تصویر کشیدن ظاهر بیرونی آن، بلکه با نحوه و مراحلی که در آن ساخته شد، زنده کنیم. گروه. ما از طرفداران لگو می‌خواستیم سفر معماری و تکامل این بنای دیدنی را در طول ساخت آن دنبال کنند تا قدردانی عمیق‌تر از همتای واقعی آن را تشویق کنند.»

برای پیش خرید LEGO Art Mona Lisa یا LEGO Architecture Notre-Dame de Paris، به سایت lego.com مراجعه کنید.

منبع: https://toybook.com/lego-mona-lisa-and-notre-dame-de-paris-launch/

وبسایت https://asbabbazii.ir
نوشته ایجاد شد 4087

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا