معرفی Confluxion: Fun In Motion آخرین مجموعه نوآوری برای بازار ASTRA و اولین آکادمی

معرفی Confluxion: Fun In Motion آخرین مجموعه نوآوری برای بازار ASTRA و اولین آکادمی

Fun In Motion Toys که به خاطر خلاقیت‌های نوآورانه‌اش شناخته می‌شود، دسته جدیدی از اسباب‌بازی‌های ساختمانی را معرفی کرده است: «Confluxion»، ساخت اسباب‌بازی‌هایی که حرکت می‌کنند و منعطف می‌شوند. این اسباب‌بازی‌ها در راهرو 800 بازار و آکادمی ASTRA نمایش داده می‌شوند.

Fun In Motion غرفه‌های 804 و 809 را اشغال می‌کند، جایی که خرده‌فروشان می‌توانند برای برنامه‌های بازی، آموزش‌ها، دموها و واحدهای نمایش در فروشگاه ثبت‌نام کنند. شرکت‌کنندگان همچنین می‌توانند جدیدترین اسباب‌بازی‌ها را دریافت کنند و با مخترعان ملاقات کنند. برخی از اسباب‌بازی‌ها از برندهایی مانند TECTI، HyperTiles، Nockles، Shashibo و Wandini مورد توجه قرار خواهند گرفت.

برخی از اسباب بازی های “Confluxion” شناخته شده اند و به پرفروش ترین ها تبدیل شده اند. TECTI Kinetic Building System به تازگی به عنوان فینالیست در بخش ساختمان برای جوایز ASTRA Play امسال معرفی شد. مکعب پازل مغناطیسی Shashibo در سه ماهه چهارم سال 2023 به طور مداوم در صدر جدول فروش آمازون در دسته اسباب بازی ها و بازی ها قرار گرفت. این شرکت تاکنون بیش از 5 میلیون شاشیبو فروخته است. علاوه بر این، Wandini Glow.0 به عنوان یکی از برترین اسباب‌بازی‌های تابستان گذشته توسط نشریه خواهر The Toy Book، The Toy Insider، انتخاب شد.

اگر شما هم مثل ما هستید، دوست ندارید آرام بنشینید. ما دائماً به دنبال چیزی سرگرم کننده برای درگیر شدن با آن، یا یک فعالیت جدید برای یادگیری هستیم، به همین دلیل است که محصولاتی را برای همه سنین – از 8 سال تا بزرگسالان ایجاد کردیم. اسباب‌بازی‌های حرکتی منحصربه‌فرد ما به‌طور مداوم در بین مصرف‌کنندگان جایگاه خوبی داشته‌اند، بنابراین امیدواریم جدیدترین محصولات 2024 ما به شرکای تخصصی ما کمک کند تا در محیط اقتصادی چالش‌برانگیز امروز موفق شوند.”

– کوین دانیلز، رئیس و یکی از بنیانگذاران Fun In Motion Toys

شرکت کنندگان می توانند با مخترعان اسباب بازی از جمله معلم سال سابق میسوری، رابرت بکر، که HyperTiles را خلق کرده، دیوید سیلورگیت که Nockles را طراحی کرده است، و هنرمند Erik Åberg، مغز پشت TECTI، ملاقات کنند.

سردبیر خود ما، جیمز زان را در کنار جیمز دوین و توماس استفن جونیور، ماه آینده در بازار و آکادمی ASTRA پیدا کنید، جایی که آنها اولین شماره اسباب‌بازی‌ها و هدایای تخصصی کتاب اسباب‌بازی 2024 را معرفی خواهند کرد.

منبع: https://toybook.com/fun-in-motion-latest-innovation-astra-marketplace/

وبسایت https://asbabbazii.ir
نوشته ایجاد شد 4087

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا