پارتی شب افتتاحیه نمایشگاه مجوز برای شامل CeeLo Green

پارتی شب افتتاحیه نمایشگاه مجوز برای شامل CeeLo Green

نمایشگاه مجوز 21 تا 23 می در مرکز کنوانسیون Mandalay Bay در لاس وگاس برگزار می شود. طرح‌ها برای جشن افتتاحیه، که توسط TreImage حمایت مالی می‌شود، در حال انجام است. این رویداد از Chapel Hart، Jordyn Sugar و CeeLo Green استقبال می‌کند تا سرگرمی‌های موسیقایی را برای شب فراهم کنند، با نمایش نور پهپادی سفارشی از Pixis برای تعطیل کردن همه چیز.

CeeLo Green یک خواننده رپ و خواننده است که با آهنگ های محبوبی از جمله “Crazy” و “Forget You” شناخته شده است. او به عنوان سرفصل پارتی شب افتتاحیه امسال خواهد بود. چارلز سینگلتون، مدیرعامل TreImage می‌گوید: «حضور و صدای شگفت‌انگیز او، انرژی را به نمایش می‌بخشد.

Jordyn Sugar برای CeeLo Green افتتاح خواهد شد. | منبع: جوردین شکر فیسبوک

Jordyn Sugar سازنده موسیقی پاپ برای CeeLo Green افتتاحیه خواهد کرد. Sugar یک درامر، گیتاریست و پیانیست خودآموخته است که به عنوان مربی موسیقی در قهرمانان مد سریال با میزبانی AJ McLean.

اجراهای مهمان موزیکال هفته پویای ارتباطات، شبکه و تعامل را در Licensing Expo با تمرکز بر “برندها در بازی” به عنوان موضوع اصلی آغاز خواهند کرد.

آنا کلارک، معاون ارشد، صدور مجوز، بازارهای اطلاعاتی

گروه آواز موسیقی کانتری چپل هارت شب را آغاز خواهد کرد. این گروه از خواهران Danica و Devynn Hart و همچنین پسر عموی آنها Trea Swindle تشکیل شده است. Opry Entertainment (غرفه شماره D134) در 22 مه از ظهر تا 1 بعدازظهر میزبان یک ملاقات و احوالپرسی در نمایشگاه مجوز با چپل هارت خواهد بود.

چپل هارت شب را با موسیقی کانتری آغاز خواهد کرد. | منبع: چپل هارت فیسبوک

رابرت استرند می‌گوید: «چپل هارت نمونه‌ای عالی از استعدادهایی است که اهمیت برندسازی خود را فراتر از موسیقی می‌دانند، همانطور که کمپین اخیر آنها با کمپین ماه کامیون فورد موزیک نشان می‌دهد که آهنگ موفق جدیدشان، «این دختر فوردز را دوست دارد»، نشان می‌دهد. شریک، پروژه بلیک و نماینده مجوز، Opry Entertainment و Chapel Hart.

پارتی شب افتتاحیه با نمایشی با هواپیمای بدون سرنشین که توسط Pixis ارائه می شود، به پایان می رسد. این رویداد برای غرفه داران و شرکت کنندگانی که در Licensing Expo ثبت نام کرده اند آزاد است. بلیط های مهمانی را می توان در فرم ثبت نام رویداد با قیمت 95 دلار خریداری کرد.

حتماً با The Toy Book و The Pop Insider در Licensing Expo در غرفه شماره G234 ارتباط برقرار کنید. اینجا کلیک کنید برای مشاهده صفحه نمایه ما در بستر جلسات نمایشگاه مجوز.

منبع: https://toybook.com/licensing-expo-2024-opening-entertainment-news/

وبسایت https://asbabbazii.ir
نوشته ایجاد شد 4087

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا