بنیاد اسباب بازی، دانشگاه ریچموند، خاطره ریچارد گوتلیب را با گرانت تجلیل می کند

بنیاد اسباب بازی، دانشگاه ریچموند، خاطره ریچارد گوتلیب را با گرانت تجلیل می کند

بنیاد اسباب‌بازی به نیروهای دانشگاه ریچموند پیوسته است تا کمک هزینه کارآفرینی اسباب‌بازی ریچارد گوتلیب را به افتخار بزرگ صنعت اسباب‌بازی ارائه دهد.

این کمک هزینه جدید از دانشجویان دانشگاه ریچموند که بخشی از برنامه استعدادیابی بنیاد اسباب‌بازی هستند، حمایت می‌کند، که هدف آن افزایش آگاهی از مشاغل صنعت اسباب‌بازی و همچنین تسهیل ارتباط با دوره‌های کارآموزی و موقعیت‌های ابتدایی در شرکت‌های اسباب‌بازی است.

با مشاهده اشتیاق ریچارد به صنعت اسباب بازی، به راحتی می توان فهمید که چرا بسیاری او را بخشی از قلب و روح جامعه اسباب بازی و بازی می دانند.”

پاملا ماستروتا، مدیر اجرایی بنیاد اسباب بازی

از طریق این کمک هزینه، چهار دانشجو و یک عضو هیئت علمی در برنامه آموزش و استخدام بنیاد اسباب بازی در نمایشگاه اسباب بازی شرکت خواهند کرد. خانواده گوتلیب می‌گویند: «نمایشگاه اسباب‌بازی یکی از رویدادهای مورد علاقه ریچارد بود که در آن او با همه «مردمش» از سراسر جهان گرد هم آمد که شگفتی و عشق او به دنیای اسباب‌بازی‌ها و بازی را به اشتراک گذاشتند.

دانشجویان دانشگاه ریچموند همچنین این شانس را خواهند داشت که در فعالیت های برنامه درسی شرکت کنند که امیدوار است یادگیری کلاس درس را تقویت کند، آنها را با صنعت اسباب بازی آشنا کند و شبکه سازی را تسهیل کند.

به جای تسلیت، خانواده گوتلیب از دوستان و خانواده درخواست می کند که از طریق وب سایت بنیاد اسباب بازی به کمک هزینه کارآفرینی اسباب بازی ریچارد گوتلیب کمک کنند (ریچارد گوتلیب را در بخش ادای احترام ذکر کنید).

دنیای اسباب‌بازی‌ها و بازی، اشتیاق ریچارد گوتلیب بود. خانواده گوتلیب می‌گویند که به‌عنوان یک خانواده، تصمیم گرفته‌ایم کار زندگی او را به طور هدفمند جشن بگیریم تا اهمیت و شادی آن را با راه‌اندازی کمک مالی در رشته مورد علاقه‌اش در دانشگاه ریچموند، دانشگاه ریچموند، تداوم بخشیم.

منبع: https://toybook.com/the-toy-foundation-richard-gottlieb-grant-news/

وبسایت https://asbabbazii.ir
نوشته ایجاد شد 4087

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا