شراکت بازیگوش: WHSmith و Toys 'R' Us to Transforming High Streets UK

شراکت بازیگوش: WHSmith و Toys 'R' Us to Transforming High Streets UK

WHP Global، شرکت مادر Toys “R” Us، قرارداد مجوز بلندمدت قابل توجهی را با WHSmith امضا کرده است که بر اساس آن خرده‌فروش به عنوان شریک انحصاری فروشگاه در فروشگاه Toys “R” Us در بریتانیا عمل خواهد کرد. WHSmith مجوز انحصاری Toys “R” Us shop-in-shop-in-shops را در فروشگاه های High Street خود خواهد داشت و برنامه هایی برای رونمایی از 30 فروشگاه جدید در تابستان امسال در دست اجراست.

این همکاری بر اساس موفقیت راه‌اندازی سال گذشته Toys “R” Us در فروشگاه‌های منتخب فروشگاه‌های WHSmith شکل می‌گیرد. استنلی سیلورستاین، مدیر ارشد بازرگانی WHP Global، ابراز اشتیاق کرد و اظهار داشت: “ما شروع بسیار خوبی (سال گذشته) داشتیم … این کاملاً با استراتژی کلی ما برای رشد نام تجاری Toys “R” Us در بریتانیا از طریق همخوانی دارد. کانال‌های متنوع از جمله فروشگاه‌های شاخص، تجارت الکترونیک، و خرده‌فروشی سفر، تضمین دسترسی و راحتی برای نسل بعدی Toys “R” Us kids.”

منبع: WHP Global

شان تول، مدیر عامل WHSmith High Street، این احساس را تکرار می کند و رضایت مشتری را به عنوان نیروی محرکه در پشت همکاری توسعه یافته ذکر می کند. او می‌گوید: «مشتریان ما از راه‌اندازی Toys «R» Us در فروشگاه‌های WHSmith خوشحال شده‌اند، بنابراین ما هیجان‌زده هستیم که قرارداد انحصاری جدیدی را امضا کرده‌ایم که همکاری ما با این برند را گسترش می‌دهد.»

هدف این اتحاد استراتژیک ارائه ارزش و تنوع استثنایی به مشتریان با ادغام برند نمادین Toys “R” Us، از جمله طلسم محبوب آن جفری زرافه، در اکوسیستم خرده فروشی WHSmith است. جزئیات مربوط به مکان‌های فروشگاه جدید و تاریخ افتتاحیه در هفته‌های آینده افشا خواهد شد.

بخوان:  پیش‌سفارش‌های فصل اول Andor و Obi-Wan Kenobi موجود است

با گسترش Toys “R” Us در بریتانیا از طریق WHSmith، شایعاتی مبنی بر از بین رفتن تجسم فعلی وب سایت Toys “R” Us UK وجود دارد. همانطور که برخی از خوانندگان ممکن است به یاد داشته باشند، این تلاش توسط دارنده مجوز برای Toys “R” Us در استرالیا و نیوزلند مدیریت می شد. این شرکت برای حمایت از رشد بریتانیا در سال 2022 پول قرض کرد.

منبع: https://toybook.com/whsmith-toysrus-uk/

وبسایت https://asbabbazii.ir
نوشته ایجاد شد 4057

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا