موارد ارسالی برای راهنمای هدایای تعطیلات 2024 The Toy Insider باز است

موارد ارسالی برای راهنمای هدایای تعطیلات 2024 The Toy Insider باز است

The Toy Insider، نشریه خواهر مصرف کننده به کتاب اسباب بازی، به طور رسمی برای راهنمای هدایای تعطیلات امسال می پذیرد.

راهنمای هدایای تعطیلات Toy Insider که در toyinsider.com نمایش داده شده و به صورت چاپی توزیع شده است، جدیدترین و بهترین اسباب‌بازی‌ها و هدایا را برای فصل تعطیلات آتی نشان می‌دهد. این راهنما دارای بیش از 350 اسباب بازی است و همچنین شامل اسباب بازی خودی لیست های معروف Hot 20، 12 زیر 20 دلار و STEM 10.

اسباب‌بازی‌های ارسالی بر اساس ارزش بازی، اصالت، مهارت‌سازی، یکپارچگی محصول، و فاکتور سرگرم‌کننده و همچنین استانداردهای کیفی اولیه بررسی می‌شوند.

راهنمای هدایای تعطیلات Toy Insider هر ساله به میلیون ها مصرف کننده می رسد و به عنوان یک منبع قابل اعتماد برای هدیه دهندگان عمل می کند. در سال 2023، The Toy Insider بیش از 21 میلیارد برداشت رسانه ای به دست آورده است.

کسانی که علاقه مند به ارسال هستند باید فرم ارسال را تا 12 ژوئن پر کنند. محصولات باید برای سال 2024 جدید باشند و تا 1 نوامبر برای خرید در دسترس باشند. هزینه ارسال 150 دلار برای هر اسباب بازی وجود دارد، و شرکت ها نیز باید نمونه ای از آنها را ارسال کنند. محصول به The Toy Insider دفتر حداکثر تا 30 ژوئن.

راهنمای هدایای تعطیلات 17 سپتامبر راه اندازی می شود. برای اینکه اسباب بازی، بازی یا هدیه خود را در راهنمای امسال نشان دهید، فرم ارسال را پر کنید The Toy Insider صفحه راهنمای هدیه

منبع: https://toybook.com/toy-insider-holiday-gift-guide-submission-2024-news/

وبسایت https://asbabbazii.ir
نوشته ایجاد شد 4087

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا