پادکست های جدید نیکلودئون صبح ها را روشن تر و زمان خواب را بهتر می کنند

پادکست های جدید نیکلودئون صبح ها را روشن تر و زمان خواب را بهتر می کنند

کودکان پیش دبستانی در این ماه در انتظار یک سرگرمی صوتی هستند، زیرا چهار پادکست جدید از Nickelodeon در راه است! چه کوچولوهای زندگی شما عاشق باشند دورا، Blue's Clues & You!، PAW Patrol، و Blaze and the Monster Machines، یک پادکست با شخصیت های مورد علاقه در این مجموعه وجود دارد.

هر مجموعه پادکست با دو قسمت شروع می شود و هر هفته یک قسمت جدید منتشر می شود.

دستور العمل دورا برای ماجراجویی در تاریخ 13 مه عرضه خواهد شد. | منبع: نیک جونیور

که در دستور العمل دورا برای ماجراجوییبچه‌ها به Dora and Boots می‌پیوندند و در جنگل‌های بارانی به دنبال مواد گمشده برای غذاهای مورد علاقه خانواده، مانند caldo de piedra (سوپ سنگ) و maduros (چنار شیرین سرخ‌شده) می‌گردند. این پادکست در مجموع 10 قسمت خواهد داشت و دارای موسیقی تازه است. در 13 مه عرضه خواهد شد.

زمان داستان با جاش و بلو فصل 2 شامل 14 قسمت جدید از جاش است که داستان های ماجراجویی بلو با استیو را تعریف می کند. جاش همچنین آهنگ می خواند و به بلو (و شنوندگان جوان) کمک می کند تا در زمان خواب مستقر شوند. فصل جدید در 14 مه پخش خواهد شد.

داستان های شب بخیر قبل از خواب نیکلودئون اولین نمایش در 15 می. | منبع: نیک جونیور

داستان های شب بخیر قبل از خواب نیکلودئون شامل 20 قسمت چشمگیر از شخصیت های مورد علاقه از سرتاسر سریال های نیکلودئون خواهد بود. شخصیت ها از دورا، پاترول پاترول، بلوز سرنخ و شما!، و Blaze and the Monster Machines همه به بچه‌ها کمک می‌کند تا بخوابند. در تاریخ 15 مه عرضه خواهد شد.

زمان داستان با جاش و بلو فصل 2 اولین بار در 14 می و بیایید با جاش و بلو حدس بزنیم چه کسی در تاریخ 16 مه عرضه خواهد شد. | منبع: نیک جونیور

سرانجام، بیایید با جاش و بلو حدس بزنیم چه کسی از بچه ها دعوت می کند تا در یک بازی حدس زدن شرکت کنند زیرا جاش و بلو سعی می کنند بفهمند با چه کسی مصاحبه می کنند. مصاحبه شوندگان در این 10 قسمت آینده می توانند شامل همه چیز باشند، از اتوبوس مدرسه که صحبت می کند تا مرغ. در 16 مه عرضه می شود.

پادکست‌های نیکلودئون شامل شخصیت‌های مورد علاقه از برنامه‌های انیمیشنی متعدد آن است، با چهار جدیدترین مجموعه‌هایی که بچه‌ها قبلاً می‌شناسند و دوست دارند، مانند آواتار: شجاعت عناصر پادکست

منبع: https://thetoyinsider.com/nickelodeon-podcasts-may-2024-news/

وبسایت https://asbabbazii.ir
نوشته ایجاد شد 4087

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا