ترکیب نمایشگاه تجاری: نمایشگاه GAMA 2025 تاریخ ها را تغییر می دهد تا از برخورد منصفانه اسباب بازی جلوگیری شود

ترکیب نمایشگاه تجاری: نمایشگاه GAMA 2025 تاریخ ها را تغییر می دهد تا از برخورد منصفانه اسباب بازی جلوگیری شود

خود را برای روزهای شلوغ آماده کنید زیرا اولین سه نمایشگاه بزرگ تجاری صنعت اسباب بازی و بازی در ایالات متحده در صف سال آینده قرار دارند.

اوایل عصر امروز، جان استیسی، مدیر اجرایی انجمن سازندگان بازی (GAMA) نامه‌ای سرگشاده منتشر کرد که در آن برنامه‌هایی برای تغییر تاریخ نمایشگاه GAMA 2025 به 23 تا 27 فوریه منتشر شد. با جلو بردن این رویداد یک هفته به جلو، نمایشگاه GAMA از همپوشانی با نمایشگاه اسباب بازی انجمن اسباب بازی در نیویورک، که از 1 تا 5 مارس 2025 در مرکز جاویتس برگزار می شود، جلوگیری می کند.

نامه استیسی را به طور کامل در زیر بخوانید:

اعضای محترم GAMA –

می‌خواهم اطلاعات مهمی در مورد GAMA EXPO 2025 با شما به اشتراک بگذارم. پس از بررسی جدی، تاریخ‌ها را یک هفته زودتر به 23 تا 27 فوریه 2025 منتقل می‌کنیم.

این تصمیم بر اساس عوامل متعددی اتخاذ شد. اولین مورد رشدی است که امسال نسبت به نمایش قبلی در Reno داشتیم. سال 2024 بزرگترین نمایشگاه ما تا به امروز با حضور 2736 نفر و 300 غرفه‌دار بود. این نشان دهنده رشد کلی 34 درصدی شرکت کنندگان در سال گذشته و رشد نزدیک به 50 درصدی در تعداد غرفه داران است. این رشد باعث شد فضایی را که تحت قرارداد در هتل و مرکز همایش برای سال‌های 2025 و 2026 در اختیار داشتیم، دوباره ارزیابی کنیم.

لطفاً به یاد داشته باشید که ما در سال‌های 2019-2020 با لوئیزویل قراردادهای اولیه منعقد کردیم و بر اساس رشد پیش‌بینی‌شده‌ای که در رنو تجربه کردیم، فضایی را رزرو کردیم. امسال توانستیم چند ماه قبل از نمایشگاه فضای بیشتری را در سالن نمایشگاه و سالن رقص اضافه کنیم زیرا نیاز را دیدیم. فضا موجود بود و ما آن را به قرارداد اضافه کردیم. اما در سال آینده، این دو منطقه توسط گروه های دیگر رزرو شده و بنابراین در دسترس نیستند. عقب نشینی از آنچه امسال تحویل دادیم غیرقابل قبول است.

ثانیاً، ما به طور مداوم نگرانی‌هایی را از اعضا (از همه گروه‌های عضو) در مورد تصمیم نمایشگاه اسباب‌بازی نیویورک برای برنامه‌ریزی نمایشگاه خود برای همپوشانی با GAMA EXPO 2025 شنیده‌ایم. امسال نیز با مشکل مشابهی روبرو شدیم که ToyFest نیز تاریخ خود را مطابقت داد. با نمایش ما در ماه مارس که شرکت در هر دو نمایش را برای بسیاری از اعضا دشوار کرده است. این همچنین در تصمیم ما برای جستجوی راه حلی برای این نقاط درد نقش داشت.

ما با شرکای خود در لوئیزویل تماس گرفتیم تا به دنبال راه حل باشیم. هر دو KICC و The Galt House با ما کار کردند تا گروه‌های دیگر را تنظیم کنیم تا فضای مورد نیاز برای داشتن یک نمایش موفق را ایجاد کنیم. این تلاش بیشتر دو ماه گذشته طول کشیده تا گروه‌هایی را برای ما جابه‌جا کنند. قطعات متحرک زیادی برای تغییراتی مانند این وجود دارد. البته مزیت تغییر تاریخ این است که همپوشانی با نمایشگاه اسباب بازی نیویورک را نیز از بین می برد.

با توجه به تغییر تاریخ ما، سه نمایشگاه اصلی صنعت اکنون در هفته های متوالی برگزار می شود. تاریخ های سال 2025 به شرح زیر خواهد بود:

  • ToyFest – 19-21 فوریه 2025
  • GAMA EXPO — 23 تا 27 فوریه 2025
  • نمایشگاه اسباب بازی نیویورک – 1-4 مارس 2025

ما می دانیم که این تغییر بر برنامه همه افراد تأثیر می گذارد، اما لطفاً بدانید که این تصمیم به سادگی گرفته نشده است. با در نظر گرفتن بهترین علاقه اعضای ما و موفقیت کلی نمایش ساخته شد.

تغییر تاریخ برنامه نمایش را تغییر می‌دهد، زیرا بر اساس زمانی که به فضاهای مختلف در مرکز همایش دسترسی پیدا می‌کنیم، یک جابجایی مرحله‌ای از سالن نمایشگاه خواهیم داشت. برای کمک به برنامه ریزی، برنامه GAMA EXPO 2025 در زیر آمده است. این برنامه 12 ساعت زمان سالن را همراه با یک برنامه سمینار قوی حفظ می کند.

برنامه نمایشگاه GAMA – 23 تا 27 فوریه 2025

یکشنبه 23 فوریه 2025

  • 10 صبح تا 6 بعد از ظهر: منطقه پیش کار ثبت نام جنوب.
  • 13-18: سمینارها و ارائه ها
  • 8 شب تا 10 شب: پذیرایی گروه اعضا

دوشنبه 24 فوریه 2025

  • 8 صبح تا 6 بعد از ظهر: ثبت نام منطقه پیش عملکرد جنوب.
  • 9 صبح تا 6 بعد از ظهر: سمینارها و ارائه
  • 9 شب تا 12 صبح: شب های بازی و رویدادهای ویژه

سه شنبه 25 فوریه 2025

  • 8 صبح تا 6 بعد از ظهر: ثبت نام منطقه پیش عملکرد جنوب.
  • 9 صبح تا 6 بعد از ظهر: سمینارها و ارائه
  • 9 شب تا 12 صبح: شب های بازی و رویدادهای ویژه

چهارشنبه 26 فوریه 2025

  • 8 صبح تا 6 بعد از ظهر: ثبت نام منطقه پیش عملکرد جنوب.
  • 9 صبح تا 2 بعد از ظهر: سمینارها و ارائه ها
  • 14 الی 18: سالن نمایشگاه باز است
  • 9 شب تا 12 صبح: شب های بازی و رویدادهای ویژه

پنجشنبه 27 فوریه 2025

  • 10 صبح تا 5 بعد از ظهر: ثبت نام منطقه پیش عملکرد جنوب.
  • 9 صبح تا 5 بعد از ظهر: سالن نمایشگاه باز است
  • 9 شب تا 12 صبح: شب های بازی و رویدادهای ویژه

جمعه 28 فوریه 2025

  • ۸ صبح تا ۲ بعد از ظهر: خروج غرفه‌دار نهایی

همچنین، از آنجایی که این تغییر تاریخ از طرف KICC و خانه GALT برای جابجایی گروه‌هایی که قبلاً قرارداد داشتند، تلاش زیادی کرد، آنها از ما خواستند که قراردادمان را یک سال دیگر تمدید کنیم. از آنجایی که همکاری‌ها به هر دو طرف پیش می‌رود، ما توافق کردیم و نمایشگاه 2027 را نیز در آنجا برگزار خواهیم کرد. پس از نهایی شدن بلوک های هتل، تاریخ ها اعلام خواهد شد. ما در تلاش هستیم تا تعداد اتاق ها را گسترش دهیم تا چندین ملک نزدیک به KICC را شامل شود.

برای برخی، می دانم که این تمدید ناامیدکننده و ناامیدکننده خواهد بود. به همین دلیل من برای هر گونه استرس اضافی یا مشکلاتی که ممکن است این تصمیم برای شما ایجاد کند متاسفم.

ما از درک شما قدردانی می کنیم!

اگر سوال یا ابهامی دارید، لطفا با ایمیل زیر با من تماس بگیرید.

با تشکر،

جان استیسی
مدیر اجرایی
[email protected]

برای اطلاع از آخرین تاریخ‌های نمایشگاه‌ها و رویدادهای صنعت اسباب‌بازی که باید درباره آن‌ها بدانید، از تقویم رویدادهای زنده The Toy Book دیدن کنید.

The post Trade Show Shuffle: GAMA Expo 2025 تاریخ ها را تغییر می دهد تا از برخورد عادلانه اسباب بازی جلوگیری شود اولین بار در The Toy Book ظاهر شد.

منبع: https://toybook.com/gama-expo-2025-new-dates/

وبسایت https://asbabbazii.ir
نوشته ایجاد شد 4087

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا