بررسی تخصصی: ZURU's 5 Surprise Ballers NBA

بررسی تخصصی: ZURU's 5 Surprise Ballers NBA

مینی فیگورهای بازیکنان نمادین nba را جمع آوری و تجارت کنید

  • راه آسان برای شروع تجارت و نمایش کلکسیون
  • چندین تیم NBA نماینده داشتند
  • حمایت از علاقه به ورزش بدون شکستن بانک

هر کپسول شامل یک مجسمه مینی بازیکن NBA، پوستر بازیکن، برچسب های تیم، یک مینی بسکتبال پلاستیکی و یک تکه پازل زمین بسکتبال است. کپسول های مختلفی وجود دارد: فوق العاده نادر، کمیاب و رایج. بسته به اینکه چه شکلی از جعبه خارج شده باشد، بچه ها همچنین می توانند یک جایزه طلایی مینیاتوری، یک حلقه بسکتبال و یک پرتاب کننده بسکتبال دریافت کنند. پس از جمع آوری چندین قطعه، بچه ها می توانند پازل زمین بسکتبال را تکمیل کنند و توپ های بسکتبال را با پرتاب کننده به حلقه کوچک شلیک کنند.

بچه ها می توانند از بازیکن یا تیم مورد علاقه خود در NBA بدون شکستن بانک حمایت کنند! این یک راه آسان و سرگرم‌کننده برای بچه‌ها برای ورود به جمع‌آوری است و به رشد مهارت‌های عاطفی-اجتماعی آنها کمک می‌کند تا فیگورها یا پوسترهای مینی پخش‌کننده را با دوستان خود عوض کنند. ارقام محکم و با جزئیات هستند، با پیراهن هایی که منعکس کننده آنچه بچه ها در زمین می بینند. این فیگورها چندین نقطه بیان را نشان می‌دهند، بنابراین بچه‌ها می‌توانند سر، پاها، دست‌ها، پاها و بازوهای خود را حرکت دهند تا بازی‌های بسکتبال را دوباره ایجاد کنند.

بازیکنان تیم‌هایی مانند گلدن استیت وریرز، لس‌آنجلس لیکرز، بوستون سلتیکس، فینیکس سانز، میلواکی باکس، شارلوت هورنتز، ممفیس گریزلرز و غیره در این بازی گنجانده شده‌اند – راهنمای کلکسیونر به بچه‌ها کمک می‌کند تا بازیکنانی را که جعبه‌شان را باز می‌کنند، پیگیری کنند. از آنجایی که هر کپسول شگفت‌انگیز است، بچه‌ها ممکن است از شخصیتی که دریافت می‌کنند ناامید شوند. با این حال، این یک فرصت عالی برای آموزش در مورد رفاقت تجارت با دوستان است.

طرفداران NBA؛ بازیکنان بالقوه بسکتبال؛ کلکسیونرها بچه هایی که شروع به ورود به بسکتبال کرده اند. بچه هایی که از قبل عاشق بسکتبال هستند


5 توپ سورپرایز NBA

هم اکنون خریداری کنید

Toy Insider در برنامه های وابسته شرکت می کند که ممکن است هنگام خرید از طریق پیوندهای زیر برای سایت درآمد ایجاد کند.



منبع: https://thetoyinsider.com/zuru-5-surprise-nba-ballers-review/

وبسایت https://asbabbazii.ir
نوشته ایجاد شد 4057

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا