شکوفایی از طریق تنوع – بینش های سفر شغلی شخصی از جانت هسو • کتاب اسباب بازی

همانطور که جشن ماه جزیره‌نشینان آسیایی آمریکا و اقیانوس آرام (AAPI) را به پایان می‌رسانیم، WiT این امتیاز را داشت که با رهبر صنعت، جانت هسو، گفتگو کند.

هسو در طول دوران حرفه ای خود نقش های اجرایی در MGA Entertainment، Mattel، Sanrio، Saban Brands، Horizon Group USA و غیره داشته است.

داستان او به عنوان شاهدی بر قدرت انعطاف پذیری، عزم تزلزل ناپذیر و پیگیری بی وقفه برای شکستن موانع است. او منبع الهام و انگیزه ای را برای رهبران مشتاق فراهم می کند و بر اهمیت پذیرش هویت فرهنگی فرد و استفاده از آن به عنوان منبع قدرت تاکید می کند.

زنان در اسباب‌بازی‌ها، مجوزها و سرگرمی‌ها (WiT): آیا می‌توانید کمی در مورد سفر شخصی و حرفه‌ای خود، همراه با دستاوردها و چالش‌های کلیدی که در این مسیر با آن‌ها مواجه شده‌اید، به اشتراک بگذارید؟

جانت هسو: من که در یک شهر کوچک با تنوع بسیار کمی بزرگ شدم، به عنوان یک اقلیت متمایز شدم و تاثیر نژاد را در سنین بسیار پایین از نزدیک دیدم. من سنت‌ها و فرهنگ کلاسیک کره‌ای را در خانه و در عین حال که به جامعه ایالات متحده عادت کرده‌ام، کنار گذاشته‌ام. من شاهد مبارزه والدینم به عنوان مهاجرانی بودم که پس از از هم پاشیدگی زندگی آنها توسط جنگ کره به ایالات متحده آمدند. پیگیری آنها برای زندگی بهتر پس از تجربه ضررهای باورنکردنی به من انگیزه داد که حتی بیشتر متمرکز و متواضع باشم و سخت کار کنم.

به عنوان یک زن آسیایی آمریکایی در دنیای شرکت ها، انعطاف پذیری در تمام جنبه های سفر شخصی من ریشه دوانده است. اخیراً خواندم که از هر 124 زن آسیایی، یک نفر دارای شغل برتر است، در حالی که از هر 45 مرد سفیدپوست یک نفر و از هر 60 زن سفیدپوست یک نفر است. برای کمک به پر کردن این شکاف، مسئولیت ادامه دادن الهام بخشیدن به تغییرات معنادار و کمک به هموار کردن راه برای دیگر متخصصان زن و اقلیت را بر عهده می‌گیرم.

در طول حرفه‌ام، فرصت‌هایی برای مدیریت، پرورش و گسترش برندهای قدرتمند جهانی داشته‌ام. من با انجام شرط‌بندی‌های بزرگ در بازنگری مدل‌های کسب‌وکار، بازنگری استراتژی‌های بازاریابی، تغییر شراکت‌ها، اصلاح طرح‌های توزیع، تنوع بخشیدن به جریان‌های درآمد و شناسایی فرصت‌های جدید، رشد و ارزشی را به ارمغان آورده‌ام. فکر نمی‌کنم هرگز ترسی از تغییر نداشته باشم، زیرا همیشه تغییر را یک ضرورت می‌دانستم. من همیشه از ایستادن بیشتر می ترسم. من به تیم های با استعدادی که با قابلیت های قوی و انعطاف پذیری سازمانی ساخته ام افتخار می کنم. با هم پیشرفت چشمگیری داشتیم و موانع را پشت سر گذاشتیم.

به عنوان یک زن آسیایی آمریکایی، من با کلیشه هایی مواجه می شوم که می تواند باعث شود در شرایط خاص نیاز به جبران بیش از حد را احساس کنم. همچنین متوجه شدم که مردم ممکن است در ابتدا شما را بر اساس ظاهر فیزیکی و نظرات از پیش ساخته شده خود دست کم بگیرند. انعطاف‌پذیری به من کمک کرد تا در این چالش‌ها پیمایش کنم.

WiT: آیا شخصیت‌ها یا مربیان تأثیرگذاری داشته‌اید که در طول حرفه‌تان از شما حمایت و راهنمایی کرده‌اند، و چگونه در موفقیت شما نقش داشته‌اند؟

هسو: من توسعه و رهبری را به عنوان یک سفر مادام العمر می بینم، نه یک مقصد – و من بسیار خوش شانس بوده ام که مربیان تأثیرگذاری دارم که شخصاً من را در این راه راهنمایی و حمایت کرده اند. از طریق کار سخت، رهبری، و ارائه مداوم نتایج، من توانستم سقف بامبو را بشکنم و مسیر موفقیت خود را تراش دهم. در طول مسیر، مربیانم مرا از منطقه امن خارج کردند و پایه ای قوی در طول این فرآیند ایجاد کردند. دیدگاه‌ها و لنزهای متنوع ارائه شده توسط مربیان من واقعاً ارزشمند بوده است.

WiT: آیا متوجه شده‌اید که یک رهبر زن آسیایی فرصت‌ها یا موانع منحصربه‌فردی را ایجاد می‌کند، و چگونه از آنها عبور کردید؟

هسو: بله، من به عنوان یک رهبر زن آسیایی، با مواردی مواجه شده ام که به دلیل کلیشه ها و این واقعیت که زنان حرفه ای آسیایی در نقش های رهبری در اقلیت باقی می مانند، با موانعی روبرو شده ام. این تجربیات اهمیت صحبت کردن با صدای بلندتر، تجسم اعتماد به نفس و وقف تلاش بیشتر برای متقاعد کردن دیگران در مورد توانایی ها و مهارت های رهبری خود را به من آموخته است. من خوش شانس بوده ام که فرصت های منحصر به فردی برای ایجاد پل بین کسب و کارهای بین المللی، به ویژه در آسیا داشته باشم، که برای من به عنوان فردی که با سنت های کره ای بزرگ شده ام و هویت آسیایی آمریکایی ام را پذیرفته ام، اهمیت ویژه ای دارد. بزرگ شدن با این سنت ها درک مشترک و احترام متقابل را نسبت به تفاوت های ظریف فرهنگی که تعاملات تجاری را شکل می دهد پرورش داده است. این اعتماد متقابل از تعامل، درها را به روی سرمایه گذاری های مشترک هیجان انگیز همراه با جریان مداوم ایده های تازه و نوآورانه باز کرده است.

زمان هیجان انگیزی است که ما به عنوان یک صنعت و جامعه گرد هم می آییم تا اهمیت رهبری متنوع از جنس، نژاد و تجربه را درک کنیم. ما باید به حمایت از تنوع و فراگیری ادامه دهیم و محیطی را ایجاد کنیم که دیدگاه منحصر به فرد هر فرد شنیده و ارزش گذاری شود.

WiT: تجربیات شما به عنوان یک رهبر زن آسیایی چگونه سبک و رویکرد رهبری شما را شکل داده است و چگونه از این دیدگاه برای الهام بخشیدن و توانمندسازی دیگران در یک سازمان استفاده می کنید؟

هسو: واقعیت این است که تعداد کمی از رهبران زن آسیایی در صنعت ما وجود دارد. با این حال، در نقش های رهبری اخیرم، با رویکرد فعالانه کارمندان زن آسیایی متواضع شده ام. چه برخوردی در آسانسور باشد، چه یک مکالمه گذرا در سالن، یا ایمیلی که درخواست ملاقات داشته باشد، همیشه مطمئن بودم که برای آنها وقت می گذارم. اشتیاق و انگیزه آنها به من انرژی می دهد، و ارائه راهنمایی و پشتیبانی تجربه لذت بخشی است.

من سازگاری و همدلی را دو ویژگی کلیدی می دانم که به من به عنوان یک مدیر اجرایی کمک کرده است. اینکه بتوانم به عنوان یک رهبر زن آسیایی در سطح جهانی رهبری کنم به این معنی است که برای گرفتن نتایج درست باید مصمم‌تر، چابک‌تر و متین‌تر در تصمیم‌های مدیریتی خود باشم. داشتن درک عمیق‌تر فرهنگی آسیایی در مورد نحوه استفاده از همدلی به من این امکان را می‌دهد که از نظر ژئوپلیتیکی نوآورتر و رقابتی‌تر باشم و سعی می‌کنم همیشه تیمم از این ویژگی مهم درس بگیرد.

WIT: چه توصیه ها یا درس های ارزشمندی را می توانید به اشتراک بگذارید که به طور قابل توجهی بر رشد شما به عنوان یک رهبر تأثیر گذاشته است؟

هسو: یک رهبر در دسترس باشید که گوش می دهد، درگیر می شود و فرهنگ غیر سلسله مراتبی ایجاد می کند. برای شناسایی و تکیه بر نقاط قوت و ضعف تیم. در اصل متواضع بودن. برای بزرگ فکر کردن و بیرون راندن من از منطقه راحتم. برای ایجاد بینش و الهام بخشیدن به تیم و شرکت برای تفکر متفاوت. برای درک اشتیاق و هدف در هر کاری که انجام می دهم. تا به ساختن سیستم حمایتی خود ادامه دهم و به نوبه خود، سیستم پشتیبانی برای دیگران باشم.

با هم بودن صنعت، به ویژه برای بحث، تبادل، چالش و اقدام مهم است. من احساس افتخار می کنم که تجربه ایجاد تأثیر و تغییر معنادار را داشته ام. شاید یکی از با ارزش ترین توصیه هایی که بر رشد من به عنوان یک رهبر تأثیر گذاشته است، درک این نکته باشد که تغییر اجتناب ناپذیر است. صرف نظر از محیط کسب و کار یا چرخه کسب و کار، شما همیشه باید به عنوان یک رهبر آماده باشید تا اصول جدید را اتخاذ کنید و خود را با شیوه های جدید وفق دهید تا از بازی جلوتر بمانید.

منبع: http://toybook.com/wit-stories-janet-hsu/

وبسایت https://asbabbazii.ir
نوشته ایجاد شد 4087

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا