خانه رویایی نمادین باربی تغییر خانه پیدا می کند • کتاب اسباب بازی

این دنیای باربی است و ما فقط در آن زندگی می کنیم.

Mattel یک خانه رویایی باربی جدید را با بازسازی خانه منتشر کرد تا منعکس کننده آخرین روندها در طراحی داخلی و معماری باشد. خانه عروسک استخری جدید Barbie Dreamhouse با بیش از 75 لوازم جانبی و دارای بلندترین سرسره در این سری با طراحی مارپیچ سه طبقه است.

خانه رویایی شامل سه سطح است که دارای یک طبقه باز با بیش از 10 فضای نشیمن در فضای باز و سرپوشیده از جمله آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری، اتاق خواب، حمام، کمد، اتاق جایزه، بالکن و استخر است. اتاق جایزه در طبقه بالا دارای ویژگی تغییر شکل خواب برای قرار دادن عروسک های بیشتر است. چراغ ها و صداهای یکپارچه و همچنین یک آسانسور قابل دسترسی با صندلی چرخدار وجود دارد.

دریم هاوس همچنین به گونه ای طراحی شده است که بیشتر حیوان پسند باشد، با سرسره و استخر توله سگ، آسانسور حیوانات خانگی، قصر حیوانات خانگی، تخت حیوانات خانگی و درب سگ. ست بازی همراه با فیگور توله سگ است.

بیش از 60 سال پس از عرضه اولیه در سال 1962، خانه رویایی باربی همچنان یکی از لوازم اصلی در میان طرفداران است و در سال 2021 توسط Circana (گروه NPD سابق) به عنوان پرفروش ترین کالا در دسته عروسک های ایالات متحده معرفی شد.

خانه عروسک استخر Barbie Dreamhouse اکنون در خرده فروشان منتخب موجود است.

منبع: http://toybook.com/mattel-new-barbie-dreamhouse/

وبسایت https://asbabbazii.ir
نوشته ایجاد شد 4087

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا