مجموعه تعطیلات eeBoo برای یک تعطیلات جشن از مدرسه طراحی شده است

هنوز چند ماه دیگر به فصل تعطیلات زمستانی باقی مانده است، اما eeBoo با اعلام مجموعه اسباب بازی های تعطیلات خود برای سال، خانواده ها را زود هیجان زده می کند.

مجموعه اسباب‌بازی‌های eeBoo با تم زمستانی برای بچه‌ها طراحی شده است تا در تعطیلات تعطیلات خود را آرام کنند و ذهن خود را انعطاف‌پذیر نگه دارند. با بیش از 50 قطعه در مجموعه، هر بچه می تواند چیزی برای بازی پیدا کند!

برخی از نکات برجسته این مجموعه شامل کتاب‌های طراحی با تم زمستانی (3.99 دلار) و مدادهای رنگی (4.99 دلار) است که تصاویری از موجودات جنگلی را نشان می‌دهد. پازل های جنگلی در مجموعه های 20 تکه (11.99 دلار) یا مجموعه های کوچک 36 تکه (5.99 دلار) که بچه ها را به سرزمین عجایب زمستانی می برد. و یک بازی با ورق مطابق (11.99 دلار) با تصاویر مشابه. این مجموعه همچنین دارای ترکیبی از چهار تقویم مصور Advent (7.99 دلار) است. در پشت هر پنجره از تقویم های ظهور، بچه ها می توانند تصاویری از زیور آلات، اسکیت های روی یخ، آدم برفی ها و دیگر چیزهای زمستانی پیدا کنند!

مجموعه Piece & Love دارای پازل های بزرگ برای بزرگسالان است! | منبع: eeBoo

بزرگسالانی که به دنبال راهی بدون صفحه برای لذت بردن از تعطیلات خود هستند، می‌توانند مجموعه Piece & Love از eeBoo را که شامل پازل‌های 500 و 1000 تکه‌ای با 12 روز کریسمس، خانم بابا نوئل و دیگر تم‌های تعطیلات با قیمت 23.99 دلار است، مشاهده کنند. هر یک!

اسباب بازی های تعطیلات eeBoo از ماه آگوست وارد قفسه ها می شوند. این مجموعه مملو از اسباب‌بازی‌هایی است که به بچه‌ها کمک می‌کند تا در این فصل تعطیلات از برق جدا شده و از آن خلاص شوند!

منبع: https://thetoyinsider.com/eeboo-holiday-toys-launch/

وبسایت https://asbabbazii.ir
نوشته ایجاد شد 4087

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا