Iscream و The Kraft Heinz Co. (Kraft Heinz) برای مجموعه ای از محصولات مخملی با مضمون مواد غذایی با الهام از مارک های Kraft Heinz، از جمله Kraft Mac and Cheese، Jet-Puffed، و Oscar Mayer شریک شده اند. سه مورد از این مجموعه اخیراً در مکانهای خردهفروشی IT'SUGAR و به صورت آنلاین راهاندازی شدهاند.
این همکاری توسط آژانس صدور مجوز کرافت هاینز Brand Central انجام شد. این خلاقیت Iscream را با نام تجاری Kraft Heinz و تخصص خرده فروشی IT'SUGAR ترکیب می کند.
هدف Kraft Heinz، Iscream و IT'SUGAR ارائه جوهره محصولات غذایی قابل تشخیص به شکلی نرم و قابل در آغوش گرفتن به مشتریان است. اولین اقلام عرضه شده در مکان های IT'SUGAR شامل بالش پکیج مارشملو جت پف دار (39.99 دلار)، بالش مخمل دار کرافت مک و پنیر (24.99 دلار) و بالش بسته Oscar Mayer Wieners (34.99 دلار) است. هر محصول دارای مخملهای مخملی قابل جابجایی مانند هشت هات داگ اسکار مایر، چهار نودل کرافت مک و پنیر یا پنج عدد مارشمالو جت پف شده است.
جاستین کلینگر، دستیار معاون خلاق و بازاریابی IT'SUGAR، میگوید: «این مجموعه یک بازی منحصربهفرد برای چنین برندهای نمادین و راهی فوقالعاده برای طرفداران است تا عشق خود را به کرافت هاینز به شیوهای سرگرمکننده و کلکسیونی نشان دهند.
چارتر فاستر، مدیر ارشد صدور مجوز در کرافت هاینز، میگوید: «برندهای ما باعث لبخند مردم در هر سنی میشوند. “این چیز مخملی معمولی شما نیست – در همکاری با Iscream و IT'SUGAR، ما از ایده ساختن چیزی معمولی کمی خارقالعادهتر و گسترش دامنه دسترسی خود به دستهها و کانالهای خردهفروشی جدید لذت بردیم. در راستای استراتژی صدور مجوز، هدف ما ارائه یک تجربه منحصر به فرد و ادامه ایجاد عشق به برند با تقویت این ارتباط بین مصرف کنندگان و مجموعه برندهای Kraft Heinz بود که همه ما می شناسیم و دوست داریم.
جنیفر ماینز، معاون رئیس Iscream میگوید: «مأموریت ما در Iscream همیشه القای شادی و خلاقیت در محصولات روزمره بوده است، و ما معتقدیم که این همکاری کاملاً تجسم این اخلاق است. “این اقلام مخمل خواب دار فقط دکور نیستند. آنها برندهای نمادین و خاطراتی را که برمی انگیزند تجلیل می کنند.”
برای اطلاعات بیشتر به سایت itugar.com مراجعه کنید.
منبع: https://toybook.com/iscream-kraft-heinz-plush-launch/