جعبه کبریت مرسدس بنز G 580 با فناوری EQ Die-Cast معرفی شد

جعبه کبریت مرسدس بنز G 580 با فناوری EQ Die-Cast معرفی شد

برند Mattel's Matchbox با یک خودروی دایکاست جدید که از خودروی الکتریکی مرسدس بنز الگوبرداری شده است، در حال رقابت برای پایداری است. این خودرو دارای 99.5 درصد فلز بازیافتی و حداقل 81 درصد پلاستیک دارای گواهینامه ISCC است.

خودروی جدید از نسخه الکتریکی خودروی آفرود نمادین مرسدس بنز الهام گرفته شده است. | منبع: ماتل

ماکت در مقیاس 1:64 از مرسدس بنز G 580 با فناوری EQ، با نمای بیرونی آبی و داخلی مشکی الهام گرفته شده است. ماشین دایکاست دارای پایه ای است که برای نمایش آسان به درب بسته بندی متصل می شود.

این خودرو ارزش‌های پایداری را به نمایش می‌گذارد که توسط کمپین رانندگی به سوی آینده بهتر Matchbox که در سال 2022 راه‌اندازی شد. و بسته بندی تا سال 2030.

ما می‌توانیم با هم به سوی آینده‌ای بهتر حرکت کنیم، زیرا متعهد به استفاده از مواد پایدارتر هستیم و همزمان برای طرفداران، کپی‌های واقعی خودروهای مورد علاقه‌شان را به ارمغان می‌آوریم.

روبرتو استانیچی، رئیس جهانی وسایل نقلیه در Mattel

مایکل نولر، رئیس این شرکت می‌گوید: «ما بسیار خوشحالیم که مرسدس بنز G 580 جدید ما با فناوری EQ، مدل الکتریکی نماد آفرود ما، راه خود را به طیف مدل‌های همه‌کاره خودروهای Matchbox باز می‌کند. بخش خودروهای خارج از جاده و مدیرعامل مرسدس بنز G GmbH. ما متقاعد شده‌ایم که راه خود را به بسیاری از علاقه‌مندان خواهد یافت – حتی خارج از جامعه G-Fans.

Matchbox برنامه‌های بیشتری برای خودروهای الکتریکی مرسدس بنز بیشتری دارد که اواخر امسال به سری قطعات متحرک خود می‌آیند. جعبه کبریت جدید مرسدس بنز G 580 با فناوری EQ اکنون برای پیش‌سفارش در دسترس است تا زمانی که عرضه‌ها منحصراً در فروشگاه Mattel Creations موجود است.

منبع: https://toybook.com/matchbox-mercedes-benz-launch/

وبسایت https://asbabbazii.ir
نوشته ایجاد شد 4087

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا