انحصاری: Far Out Toys عروسک های مد LUV را راه اندازی کرد

انحصاری: Far Out Toys عروسک های مد LUV را راه اندازی کرد

Far Out Toys امروز خط جدیدی از عروسک ها را به طور انحصاری در Walmart راه اندازی کرد که هدف آن بازگرداندن مد به خط مقدم عروسک های مد است.

مجموعه LUV (که مخفف پتانسیل بی حد و حصر، چشم اندازهای منحصر به فرد، و انرژی پر جنب و جوش آنها است) چهارگانه ای از بهترین دوستان است که هر کدام دارای سبکی متمایز و ویژگی های فیزیکی متنوع هستند. شارون زاکرمن، معاون طراحی در Far Out Toys می گوید: «آنچه واقعاً در مورد عروسک های ما منحصر به فرد است این است که آنها چهار بدن منحصر به فرد، چهار مجسمه منحصر به فرد سر … چهار رنگ پوست منحصر به فرد دارند.

در مجموعه چهار عروسک وجود دارد. | منبع: Far Out Toys

شخصیت‌ها لوندین با اعتماد به نفس و رمانتیک، هارپر هنرمند، پاییز بوهمی و بروک جوجه راک هستند. هر یک از عروسک ها دارای 15 نقطه مفصل بندی، موهای نایلونی و رنگ های متمایز صورت هستند. آنها همچنین دارای اجزای مصرف کننده پسند هستند، مانند بسته بندی آسان برای جدا کردن. در حالی که هدف این جزئیات ارتقای تیم LUV است، این سبک است که آنها را متمایز می کند.

زاکرمن می‌گوید: «همانطور که عروسک‌ها تکامل یافته‌اند، در راهروی عروسک‌ها، فکر می‌کنم متوجه خواهید شد که آن‌قدرها اهل مد نیستند. ما می‌خواستیم مطمئن شویم که عروسک‌های ما به معنای واقعی کلمه از باند فرودگاه خارج می‌شوند.»

ما مد را به راهروی عروسک های مد برمی گردانیم.

– شارون زاکرمن، معاون طراحی در Far Out Toys

پیشینه زاکرمن در مجموعه و طراحی باربی است. زاکرمن و تیمش با الهام گرفتن از باند فرودگاه ها (برچسب های مد مورد علاقه او شامل الکساندر مک کوئین و استلا مک کارتنی) تلاش کردند تا جزئیات مد را از جمله مجسمه هایی که چکمه ها و شورت های چرمی واقعی را تقلید می کردند تا یک ژاکت عروسکی آستردار را تضمین کنند. . جواهرات عروسک‌ها نیز به‌عنوان یک مجموعه طراحی شده‌اند تا قابلیت‌های ترکیب و تطبیق این خط را به حداکثر برسانند.

جزئیات دقیقه، مانند لوگوی LUV، در سراسر خط ظاهر می شود. | منبع: Far Out Toys

این عروسک‌ها هر کدام با قیمت 29.97 دلار به فروش می‌رسند و دارای یک پایه نمایشگر داخلی با صحنه‌های مد مختلف و لوازم جانبی متعدد مانند کیف‌های دستی و پاشنه هستند. هر عروسک LUV همچنین دارای یک بسته مد متناظر پر از وسایل کمد لباس به قیمت 12.97 دلار است.

زاکرمن می گوید مجموعه LUV به همان اندازه که در مورد سبک های فردی دختران است، بیان خلاقانه بچه هایی است که با آنها بازی می کنند. آنها تقریباً در حال طراحی عروسک هستند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد مجموعه LUV، به صفحه اینستاگرام این برند مراجعه کنید یا به وب سایت Far Out Toys مراجعه کنید.

منبع: https://toybook.com/far-out-toys-luv-fashion-doll-launch/

وبسایت https://asbabbazii.ir
نوشته ایجاد شد 4087

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا