شرکت Hidden Pigeon از کریستوفر آپدایک به عنوان معاون ارشد، خلاق استقبال می کند

شرکت Hidden Pigeon از کریستوفر آپدایک به عنوان معاون ارشد، خلاق استقبال می کند

شرکت Hidden Pigeon (HPC) کریستوفر آپدایک را به عنوان معاون ارشد خود، Creative منصوب کرده است. او مستقیماً به مدیر عامل کارن کی میلر گزارش خواهد داد.

آپدایک با مو ویلمز، بنیانگذار HPC و تیم مک کئون، تهیه کننده و مجری برنامه همکاری خواهد کرد تا بر تمامی فعالیت های تلویزیونی و تئاتری نظارت کند. این شامل توسعه IP شخصیت‌های این شرکت مانند Elephant & Piggie، Knuffle Bunny و The Pigeon می‌شود.

کریستوفر با چندین دهه تجربه در تمام جنبه‌های کلیدی فضای کودکان و خانواده، از تلویزیون و فیلم گرفته تا تولید تئاتر، در کمک به HPC برای دستیابی به بسیاری از موفقیت‌های مهم پیش رو در زمینه‌هایی که برای رشد شرکت بسیار مهم هستند، بسیار ارزشمند خواهد بود.

کارن کی میلر، مدیر عامل شرکت Hidden Pigeon.

Updike دارای 20 سال تجربه در رسانه های مختلف سرگرمی است. او قبلاً به عنوان معاون توسعه در Peacock خدمت می کرد، جایی که او در اجرای مجموعه استریم Peacock Kids رهبری کرد. قبل از Peacock، آپدایک به عنوان مدیر ارشد، برنامه نویسی اصلی و توسعه در Universal Kids کار می کرد. کارگردان و مدیر ارشد، تولید اصلی در Sprout. و معاون تولید در Bix Pix Entertainment.

HPC، شرکت سرگرمی کودکان چند پلتفرمی، سال گذشته تأسیس شد و هدف آن گسترش دامنه شخصیت‌ها و داستان‌های موجود در کتاب‌های کودکان ویلمز است. ویلمز بیش از 71 کتاب برای کودکان منتشر کرده است اجازه ندهید کبوتر اتوبوس را براند!، فیل و خوکچه سری های اولیه خوان، و بیشتر.

HPC امیدوار است که مجموعه کاراکترهای کودکان ویلمز راه خود را به پلتفرم های سرگرمی جدید، از جمله تلویزیون، فیلم، رویدادهای زنده، صدور مجوز، و موارد دیگر باز کند. آپدایک مستقیماً از این اهداف در نقش جدید خود در شرکت پشتیبانی خواهد کرد. او می‌گوید: «ما چیزهای هیجان‌انگیز زیادی در دست ساخت داریم، زیرا می‌خواهیم این برندهای شخصیت برجسته را وارد فصل جدیدی از فرصت‌ها و موفقیت کنیم.»

منبع: https://toybook.com/hpc-kristofer-updike-hiring-news/

وبسایت https://asbabbazii.ir
نوشته ایجاد شد 4087

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا