مجسمه 1/20 Podracer Demi Art Scale 1/20 از Iron Studios Anakin

مجسمه 1/20 Podracer Demi Art Scale 1/20 از Iron Studios Anakin

آخرین نسخه استودیو آیرون دارای یک دیوراما است که مجسمه آناکین اسکای واکر را به نمایش می گذارد. برای مشاهده جزئیات کامل و تصاویر گالری کلیک کنید.

Anakin's Podracer – Star Wars – Demi Art Scale 1/20

بر فراز شن‌های سوزان سیاره متروک و بیابانی تاتوئین، در میان دره‌ها، کوه‌ها، غارها و صخره‌های خائنانه، مسابقه‌ای خطرناک و فانی برگزار می‌شود. با حرکت با سرعت بالا با مانورهای خطرناک، دافعه های تک نفره که به سادگی به عنوان Podracers شناخته می شوند، مانند سورتمه هایی که توسط موتورهای توربین بزرگ به پیش می روند، با یکدیگر رقابت می کنند. در سناریویی که در آن این ورزش معمولاً توسط بیگانگان از جهان های مختلف انجام می شود، تنها انسانی است که قادر به رقابت است، پسری برده شده از بازار Mos Espa به یک استاد جدی در شرط بندی می پیوندد که در آن جایزه آزادی اوست. . بر فراز یک پایه دیوراما که بخشی از مسیر مسابقه را تکرار می‌کند، با یکی از توربین‌های پروانه‌ای که ابرهای شنی را در کنار زمین بالا می‌برد و صحنه‌ای پویا را با خودرو که گویی در حال چرخش منحنی است، نشان می‌دهد، استودیوی آهن مجسمه را ارائه می‌کند. «Anakin's Podracer – Star Wars – Demi Art Scale 1/20»، با اسکای واکر جوان در وسیله نقلیه اش که به دست خودش ساخته شده است، در صحنه نمادینی که او برای آزادی خود می جنگد. جنگ ستارگان قسمت اول: تهدید شبح (1999) که 25 سالگی خود را جشن می گیردهفتم سالگرد، که توسط استودیو آهن با این نسخه به یادگار مانده است!

آناکین اسکای واکر در سیاره بیابانی تاتوئین، در قلمروهای حاشیه بیرونی، در سال 41 ابی به دنیا آمد. او پسر شیمی اسکای واکر، زن برده ای بود که پسری بی پدر داشت. خون او دارای میدی کلریان بود (اشکال حیات هوشمند و میکروسکوپی که از پایه حیات در مرکز کهکشان سرچشمه می‌گرفت و در نهایت در سلول‌های همه موجودات زنده ساکن می‌شد و در نتیجه یک رابطه همزیستی با میزبان آنها ایجاد می‌کرد: نیرو) از استاد اعظم یودا و همه جدی دیگر در کهکشان پیشی بگیرید. استاد جدای کوی گون جین آناکین را در جریان تهاجم به نابو در سال 32 ابی کشف کرد و این نظریه را مطرح کرد که اسکای واکر توسط میدی کلریان ها آبستن شده است. شرط‌بندی روی مسابقه‌ها سرگرمی محبوب بسیاری در تاتوئین بود، و از طریق شرط‌بندی کوی‌گون با واتو، صاحب آناکین، آزاد شدن اسکای‌واکر بود. آناکین اسکای واکر برنده Boonta Eve Classic شد، رویداد فرهنگی سالانه Podrace که در Tatooine برگزار می‌شود، در داخل و اطراف Grand Arena در Mos Espa اتفاق می‌افتد، Sebulba مورد علاقه و خیانتکار را شکست داد و آزادی او را از یک زندگی بردگی تضمین کرد.

از قبل برای پیش‌سفارش موجود است، ارائه شده در Inside Iron Studios Day فوریه، به طور کامل تا ریزترین جزئیات، تولید شده بر اساس منابع اصلی، تکثیر شده است. مجسمه‌های دیگر را با وسایل نقلیه نمادین از دنیای جنگ ستارگان، مانند «Mandalorian on Speederbike Deluxe»، «IG-11 and The Child Deluxe, Mando's N-1»، «Starfighter – Demi Scale 1/20» از Mandalorian، و به زودی اخبار بیشتری در سالگرد این فیلم که حماسه منشا یک کهکشان بسیار دور را بیان می کند.

امکانات:

  • نسخه محدود
  • بر اساس مراجع اصلی
  • ساخته شده از پلی استون – * (ممکن است شامل قطعات رزین، پلی استون، پی وی سی، فلز و پارچه باشد)
  • نقاشی شده با دست
  • ابعاد محصول: 7.1 اینچ (ح) x 23.4 اینچ در (W) x 17.5 اینچ در (D)
  • وزن محصول: 9.9 پوند
  • MSRP: 749.99 USD (دلار آمریکا)
  • زمان بندی انتشار: سه ماهه اول 2025

درباره Iron Studios:

Iron Studios یک شرکت برزیلی است که در ساخت مجسمه های کلکسیونی سطح بالا تخصص دارد.

این شرکت که از سال 2013 خواستارترین طرفداران و کلکسیونرها را به دست آورده است، برای استانداردهای برتری در محصولات خود ارزش قائل است و دائماً به دنبال بهبود مفاهیم خود است. Iron Studios در سراسر جهان فعالیت می کند و با مواردی که از موفق ترین مجوزهای ملک در فرهنگ پاپ گرفته شده است کار می کند و همیشه اخبار بیشتری را ارائه می دهد و در نتیجه مجموعه خود را گسترش می دهد.

با ارقام واقعی در مقیاس‌های 1/10، 1/20، 1/6، 1/4 و 1/3، بسیاری از آنها مجموعه‌های دیوراما را می‌سازند و همه آنها نسخه محدود هستند. ماده غالب مجسمه ها پلی استون است، رزینی با چگالی بالا که در برابر گرما و رطوبت بسیار مقاوم است و همچنین می تواند حاوی قطعات PVC، فلز، رزین و پارچه باشد.

منبع: https://www.jeditemplearchives.com/2024-02-25-iron-studios-anakins-podracer-demi-art-scale-1-20-statue/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=iron-studios-anakins-podracer-demi-art-scale-1-20-statue

وبسایت https://asbabbazii.ir
نوشته ایجاد شد 4087

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا