Zigazoo، یک شبکه رسانه اجتماعی برای کودکان، ماه سلامتی رسانه های اجتماعی را برای تشویق روابط سالم تر با اینترنت راه اندازی می کند.
این کمپین جدید برای آموزش کودکان، والدین و قانونگذاران در مورد چگونگی بهبود رسانه های اجتماعی برای داشتن یک تجربه سالم تر، از جمله تاکید بر ایمنی و حریم خصوصی طراحی شده است. منابع متعددی در طول ماه در دسترس خواهد بود، از جمله محتوای ایجاد شده توسط سوپراستارهای ژنرال آلفای Zigazoo، گفتگو با کارشناسان، و جعبه ابزار برای خانواده ها.
به جای ترساندن و محدود کردن بچهها، باید آنها را توانمند کنیم و آنها را برای هدایت رسانههای اجتماعی و فناوری به شیوههایی که سلامت، شادی و موفقیت آینده آنها را تقویت میکند، تجهیز کنیم.
بر اساس توصیههای اخیر جراح عمومی در رسانههای اجتماعی، تقریباً نیمی از نوجوانان کاهش اعتماد به نفس بدن را گزارش میکنند و تقریباً دو سوم از آنها گزارش میدهند که در معرض محتوای مبتنی بر نفرت قرار گرفتهاند. Zigazoo قصد دارد با تشویق سایر برنامه های رسانه های اجتماعی برای محافظت از کاربران خود به این بحران رسیدگی کند.
شرکتهای اصلی رسانههای اجتماعی مانند TikTok، Snapchat و Meta دقیقاً میدانند که چه کاری انجام میدهند و حتی تظاهر نمیکنند که به سلامت و رفاه کاربران خود، بهویژه کودکان اهمیت میدهند. این کسالت آور است.
ماه سلامتی رسانه های اجتماعی در کنار ماه ملی آگاهی از سلامت روان در ماه مه برگزار می شود.
منبع: https://toybook.com/zigazoo-social-media-wellness-month-launch/