گرفتن عکس با پیکاچو و خدمه «Animal Crossing» در تور تابستانی بازی نینتندو

اگر شما یا فرزندانتان به بازی‌های ویدیویی علاقه‌مند هستید، می‌خواهید از 15 ژوئن تا 28 آگوست در تور بازی تابستانی نینتندو توقف کنید. این تابستان، نینتندو میزبان توری در سراسر ایالات متحده است و به طرفداران این امکان را می‌دهد تا جهان‌های بازی‌های مختلف نینتندو سوییچ را کاوش کنید، از جمله Mario Kart 8 Deluxe، عبور حیوانات: افق های جدید، پوکمون اسکارلت، پوکمون ویولت، The Legend of Zelda: Tears of the Kingdomو بازی جدیدی که تابستان امسال عرضه می شود.

مهمانان می‌توانند با پیکاچو و سایر پوکمون‌ها عکس بگیرند، با تام نوک و ایزابل کنار آتش بنشینند. عبور حیواناتعکس‌برداری با تم، به ماریو بپیوندید تا در مسابقه‌ای که در جاده Rainbow رانده می‌شوید، سرعت بگیرید Mario Kart 8 Deluxe — Booster Course Pass DLC برای Mario Kart 8، و بازی کنید The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom. بچه‌ها می‌توانند با موجودات گیاه‌مانند در عکس‌برداری باغ با الهام از برنامه‌های آینده ژست بگیرند پیکمین 4 بازی در 21 جولای راه اندازی می شود. همچنین مکانی برای عکس گرفتن در Play Nintendo Mushroom Kingdom Yourself Photobooth وجود دارد.

منبع: نینتندو

بازدیدکنندگان تابستانی نینتندو یک پاسپورت رویداد رایگان دریافت می‌کنند که می‌توانند پس از شرکت در فعالیت‌ها در رویداد مهر شوند و یک کوپن GameStop برای تخفیف در بازی‌های ویدیویی و لوازم جانبی منتخب نینتندو دریافت می‌کنند. هنگامی که مهمانان تمام مهرهای پاسپورت رویداد خود را جمع آوری کردند، فرصتی برای دریافت هدایای نینتندو تا زمانی که موجودی تمام می شود، خواهند داشت. دارندگان اکانت نینتندو می‌توانند در این رویداد با My Nintendo تماس بگیرند تا یک هدیه رایگان همراه با فهرست لوازم و 100 امتیاز پلاتینیوم من نینتندو دریافت کنند که می‌توانند برای پاداش در my.nintendo.com استفاده کنند.

این تور توقف های زیر و همچنین یک توقف اضافی که هنوز اعلام نشده است را انجام می دهد:

  • 15 تا 18 ژوئن: مرکز خرید آمریکا در مینیاپولیس
  • 22 تا 25 ژوئن: دریاچه‌های بزرگ از خروجی‌های خروجی در دیترویت عبور می‌کنند
  • 29 ژوئن تا 2 ژوئیه: پاپ آپ منطقه بسته بندی گوشت (60 خیابان دهم) در شهر نیویورک
  • 7 تا 10 ژوئیه: مرکز خرید وست تاون در ناکسویل
  • 20 تا 23 ژوئیه: فلوریدا مال در اورلاندو
  • 28 تا 31 ژوئیه: میدان بارتون کریک در آستین
  • 17-20 اوت: گذرگاه آهنی در دنور
  • 25-28 اوت: مکان سانتا مونیکا در لس آنجلس

علاوه بر این، رویداد Nintendo Live 2023 از 1 تا 4 سپتامبر با اجرای زنده، مسابقات و غیره در سیاتل برگزار خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر در مورد آن اینجا را کلیک کنید و برای تاریخ ها و جزئیات بیشتر در مورد تور تابستانی بازی به nintendo.com/events/play-events مراجعه کنید.

منبع: https://thetoyinsider.com/nintendos-summer-of-play-tour-news/

وبسایت https://asbabbazii.ir
نوشته ایجاد شد 4087

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا