هزینه بازی های ویدیویی ایالات متحده در ماه مارس 4 درصد رشد کرد

هزینه بازی های ویدیویی ایالات متحده در ماه مارس 4 درصد رشد کرد

کل هزینه‌های پیش‌بینی‌شده ایالات متحده برای سخت‌افزار، محتوا و لوازم جانبی بازی‌های ویدیویی در مارس ۲۰۲۴ در مقایسه با سال گذشته ۴ درصد افزایش یافت و به ۴.۹ میلیارد دلار رسید. هزینه‌های محتوای موبایل در مقایسه با مارس 2023 15 درصد رشد داشته است که بیش از 32 درصد کاهش هزینه سخت‌افزار بازی‌های ویدیویی را جبران می‌کند. موبایل 89 درصد از کل رشد سال به سال را در هزینه محتوای بازی های ویدیویی در طول ماه به خود اختصاص داده است.

هزینه‌های سخت‌افزاری بازی‌های ویدیویی در ماه مارس در مقایسه با سال گذشته 32 درصد کاهش یافت و به 391 میلیون دلار رسید. تمامی پلتفرم‌های سخت‌افزار کنسول فعلی حداقل 30 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته‌اند. هزینه های سخت افزاری در سه ماهه اول نسبت به سه ماهه اول سال 2023 24 درصد کاهش یافت.

پلی استیشن 5 در هر دو ماه مارس و سه ماهه اول بازار سخت افزار را از نظر فروش واحد و دلار رهبری کرد. نینتندو سوییچ بار دیگر در فروش واحد دوم شد، در حالی که سری Xbox در هر دو دوره زمانی رتبه دوم را از نظر دلار کسب کرد.

هزینه خرید لوازم جانبی در ماه مارس در مقایسه با سال گذشته 9 درصد افزایش یافت و به 242 میلیون دلار رسید که با رشد 8 درصدی هزینه هدست/هدست کمک کرد. PlayStation Dual Sense Edge پرفروش‌ترین لوازم جانبی در فروش دلاری در ماه مارس و سه ماهه اول بود.

Dragon's Dogma II این بازی به عنوان پرفروش ترین بازی ماه مارس و سومین بازی پرفروش سال 2024 تا به امروز معرفی شد. راه اندازی ماهانه فروش دلاری Dragon's Dogma II بیش از 11 برابر نسخه اصلی بود جزم اژدها، ابتدا در بازار ایالات متحده در دوره ردیابی می 2012 منتشر شد. تنها با یک ماه حضور در بازار، Dragon's Dogma II در حال حاضر از فروش دلاری زندگی تا به امروز پیشی گرفته است جزم اژدها و جزم اژدها: تاریکی برخاسته ترکیب شده.

Helldivers II پس از کسب رتبه دوم در ماه مارس، همچنان پرفروش‌ترین بازی پریمیوم سال 2024 است. Helldivers II در حال حاضر رتبه هفتم در فروش مادام العمر دلار آمریکا برای عناوین منتشر شده سونی پس از تنها دو ماه در بازار است.

Final Fantasy VII: Rebirth با وجود سقوط پنج پله‌ای در رتبه‌بندی ماهانه به هفتم در ماه مارس، پس از رتبه دوم در ماه فوریه، چهارمین بازی پرفروش سال 2024 تا به امروز باقی ماند. Final Fantasy VII: Rebirth در حال حاضر رتبه 14 را در بین همه دارد فاینال فانتزی فروش مادام العمر دلار در بازار ایالات متحده منتشر می شود. فاینال فانتزی پانزدهم اول است و به دنبال آن Final Fantasy VII: Remake و اصل فاینال فانتزی VII.

10 بازی برتر برای مارس 2024

  1. Dragon's Dogma II (Capcom USA)
  2. Helldivers II (شرکت سونی)
  3. MLB: The Show 24 (تولید کنندگان متعدد)
  4. Call of Duty: Modern Warfare III (2023) (Activision Blizzard Corp.)
  5. ظهور رونین (شرکت سونی)
  6. پرنسس هلو: زمان نمایش! (نینتندو)
  7. Final Fantasy VII: Rebirth (Square Enix Corp.)
  8. ارباب تکشاخ (سگا)
  9. WWE 2K24 (Take 2 Interactive Corp.)
  10. میراث هاگوارتز (بازی های برادران وارنر)

در محتوای موبایل، Sensor Tower 10 بازی برتر بر اساس هزینه های مصرف کننده ایالات متحده در ماه مارس را گزارش می دهد Monopoly Go!، Royal Match، Roblox، Candy Crush Saga، Coin Master، Whiteout Survival، Last War: Survival، Pokémon Go، Township، و جنگ قبایل.

«برجستگی این ماه این است جنگ آخر: بقاکه برای سبقت 40 درصد رشد کرد Pokémon GO, Township, و جنگ قبایلساموئل آون از سنسور تاور می گوید. اگر این نرخ رشد ادامه پیدا کند، جنگ آخر: بقا توانست سبقت بگیرد Whiteout Survival و حتی استاد سکه در چند ماه آینده همچنین قابل توجه این واقعیت است که سه مورد از 10 مورد برتر (شامل شماره 1) در سال 2023 عرضه می شوند. چهار بازی برتر بدون تغییر باقی می مانند و همچنان فاصله قابل توجهی با بقیه زمین حفظ می کنند انحصار برو! همچنان از مقام دوم برتری دارد رویال کبریت

منبع: https://toybook.com/video-games-march-2024-news/

وبسایت https://asbabbazii.ir
نوشته ایجاد شد 4087

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا