نقد و بررسی: The Bad Batch Series Finale (S03E14&15) (Disney+ Animated Series)

نقد و بررسی: The Bad Batch Series Finale (S03E14&15) (Disney+ Animated Series)

اپیزود هفته پیش رو رد کردم “Flash Strike”، زیرا فقط بخشی از فینال بزرگ بود دسته بد و من می خواستم در مورد آن به طور همزمان صحبت کنم، بنابراین بررسی قسمت هفته گذشته کمی اضافی به نظر می رسید. بنابراین امروز در مورد فینال 70 دقیقه ای صحبت خواهم کرد که بیشتر قسمت پایانی 48 دقیقه ای است سواره نظام وارد شده است (با اضافه شدن قسمت 22 دقیقه ای هفته گذشته، شما 70 دقیقه پایانی را دریافت خواهید کرد) … و من نیز به گذشته نگاه خواهم کرد و حکم نهایی خود را در مورد دسته بد.
همچنین… در صورتی که واقعاً نیاز دارید قبل از کلیک کردن، بدانید… آیا سریال نتیجه واقعی دارد؟ آیا فینال پایان رضایت بخشی است؟ من اکثراً می گویم “بله”، اما می توان گفت که مجریان برنامه احتمالاً وقتی به آنها گفته شد که فصل 3 آخرین فصل است، روی پای اشتباهی گرفتار شده اند. اما آنها تمام تلاش خود را کردند و من می گویم تا پایان سریال های لغو شده دسته بد قطعا یکی از بهترین ها را دارد اما این پایان نامه بوی اضافه شدن لحظه آخری می دهد. بنابراین صحبت های زیادی در مورد آن وجود دارد، برای آخرین بار، نقد اسپویلر من برای قسمت پایانی سریال The Bad Batch را با کلیک بر روی اینجا یا روی بنر بخوانید!

منبع: https://www.jeditemplearchives.com/2024-05-01-review-the-bad-batch-series-finale-s03e1415-disney-animated-series/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=review-the-bad-batch-series-finale-s03e1415-disney-animated-series

وبسایت https://asbabbazii.ir
نوشته ایجاد شد 4087

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا