مجموعه های جدید خانه عروسکی LEGO Gabby تفکر انعطاف پذیر را تشویق می کند

گروه LEGO برای اولین بار خانه عروسکی Gabby’s Dollhouse را به صورت آجری راه اندازی می کند و بچه ها می توانند تابستانی لذت بخش با چهار مجموعه ساختمانی جدید داشته باشند!

این مجموعه شامل لحظات، شخصیت‌ها و صحنه‌های نمادین از مجموعه پیش‌دبستانی انیمیشن DreamWorks، از جمله گابی، دوستان گربه جلف او، خانه عروسکی‌اش و غیره است.

این مجموعه – که در حال حاضر برای تماشا در نتفلیکس در دسترس است – “ذهن رشد” را تشویق می کند، تفکر انعطاف پذیر، اعتماد به نفس و اشتباهات را جشن می گیرد، و هر مجموعه لگو فرصت ایفای نقش منحصر به فرد را به بچه ها ارائه می دهد که بازی تخیلی و حل خلاقانه مشکلات را تشویق می کند. فکر کنید: «هنوز متوجه این موضوع نشده ام» یا «به طرز خارق العاده ای شکست خوردم!»

مجموعه لگو خانه عروسکی Gabby دارای هشت اتاق رنگارنگ است. | منبع: گروه لگو

به عنوان مثال، هر یک از هشت اتاق در Gabby’s Dollhouse داستانی را روایت می کند که در آن مهارت یا چالش خاصی برای بچه ها وجود دارد که باید با آن مقابله کنند. خانه عروسک 498 تکه ای (79.99 دلار) با یک مجسمه کوچک عروسک Gabby ارائه می شود. مینی فیگورهای لگو از پاندی پاوس، مرکت و کیکی؛ و همچنین دارای یک cat-a-vator کشویی است.

همه ست ها برای کودکان 4 سال به بالا مناسب هستند و متناسب با مهارت های سازندگان جدید طراحی شده اند. با شروع سریع قطعات بزرگ، دستورالعمل های تخصصی گام به گام، و قطعات از پیش تزئین شده، کودکان پیش دبستانی با تجربه کمی در ساخت و ساز می توانند به راحتی بین قطعات تمایز قائل شوند تا ماجراجویی های لگو خود را با گبی و دوستان آغاز کنند.

ست Bakey with Cakey Fun دارای آشپزخانه 58 تکه و کیک بزرگ است. با 10.99 دلار، بچه ها می توانند کیک کوچک را تزئین کنند و مواد را با یک عروسک کوچک Gabby و یک مینی فیگور کیکی مخلوط کنند و در عین حال مهارت های ساخت و ساز خلاقانه خود را توسعه دهند.

Gabby and MerCat’s Ship and Spa ترکیبی از زیبایی و قایق سواری همه در یک است. بچه‌ها می‌توانند گابی را با قایق به اسپا ببرند، جایی که MerCat آماده است تا او را تغییر دهد. این ست 88 قطعه ای 19.99 دلار قیمت دارد و دارای لوازم جانبی زیادی مانند عینک آفتابی، ستاره، جلیقه نجات، آینه، برس، محصولات مو و یک کلاه گیس اضافی برای فیگور گابی است.

در نهایت، مجموعه مهمانی باغ کیتی پری (34.99 دلار) پر از فعالیت است. در خانه درختی و باغ، بچه ها می توانند نوشیدن چای و آبیاری گل ها را تصور کنند. به علاوه، یک سرسره، یک تاب و یک چرخ و فلک برای دوستان وجود دارد. لوازم جانبی این ست 130 عددی شامل سیب، آبخوری، قوری، فنجان و پروانه می باشد.

این مجموعه‌ها اکنون برای پیش‌سفارش در lego.com در دسترس هستند و از اول آگوست در خرده‌فروش‌های منتخب در دسترس خواهند بود.

منبع: https://thetoyinsider.com/lego-gabbys-dollhouse-sets-preorder/

وبسایت https://asbabbazii.ir
نوشته ایجاد شد 4087

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا