مجموعه فعالیت‌های جنگ ستارگان جدید گروه هورایزن آمریکا، علم را در داستان علمی تخیلی قرار می‌دهد

مجموعه فعالیت‌های جنگ ستارگان جدید گروه هورایزن آمریکا، علم را در داستان علمی تخیلی قرار می‌دهد

Horizon Group USA برای 4 می آماده است و مجموعه جدیدی از فعالیت های STEM را راه اندازی می کند که به نظر می رسد متعلق به یک کهکشان بسیار دور است.

Star Wars Slime Jars (8.99 دلار) هر کدام از شخصیت‌های نمادین این مجموعه از جمله Mandalorian، Grogu، Darth Vader و Stormtroopers الهام گرفته شده‌اند. برای کودکان ۶ سال به بالا طراحی شده است، هر اسلایم کارت‌های اطلاعات کلکسیونی دارد که بچه‌ها می‌توانند از آنها برای یادگیری ترکیبات لجن و در عین حال لذت بردن از بازی حسی استفاده کنند.

شیشه های لجن جنگ ستارگان با کارت های اطلاعات کلکسیونی درباره ترکیبات لجن ارائه می شود! | منبع: Horizon Group USA

کیت های مهندسی با مضمون Star Wars Lightsaber (14.99 دلار) به بچه ها نشان می دهد که چگونه با استفاده از LED و مدارها، شمشیرهای نوری خود را بسازند. کیت مدل دو شمشیر نوری می سازد: شمشیرهای نور دارث ویدر و اوبی وان کنوبی از جنگ ستارگان: یک امید جدید. این کیت که برای کودکان ۶ سال به بالا طراحی شده است، علم نور، ماده، کریستال ها و منابع انرژی را بررسی می کند.

بچه‌ها می‌توانند با استفاده از کیت کریستال Grow & Glow Kyber، کریستال‌های سایبر برای نیرو دادن به شمشیرهای نوری خود بسازند. | منبع: Horizon Group USA

در نهایت، بچه‌ها می‌توانند کریستال‌های کیبر خود را با استفاده از کیت کریستال Grow & Glow Kyber (19.99-22.99 دلار) رشد دهند، که همه چیزهایی را که برای رشد کریستال‌ها در رنگ‌های مختلف نیاز دارند، دارد. این مجموعه همچنین دارای یک محفظه نورگیر برای نمایش کریستال ها است.

Star Wars Slime Jars اکنون در آمازون و Barnes & Noble در دسترس است در حالی که مجموعه‌های دیگر اواخر امسال عرضه خواهند شد.


شیشه های اسلایم جنگ ستارگان

بچه‌ها می‌توانند از بازی حسی و یادگیری STEM با این اسلایم‌ها لذت ببرند، که با کارت‌های اطلاعات کلکسیونی ارائه می‌شوند که علم پشت اسلایم را کشف می‌کنند. در این مجموعه چهار اسلایم وجود دارد که بر اساس شخصیت های مختلف این فرنچایز ساخته شده اند: دارث ویدر، استورم تروپرز، گروگو و ماندالوریان.



کریستال های درخشان جنگ ستارگان

نیروی شیمی کریستال را با مجموعه کریستال های درخشان جنگ ستارگان آزاد کنید. با این تجربه STEM، بچه‌ها می‌توانند کریستال‌ها را تنها در چند مرحله ساده رشد دهند، سپس کهکشان کریستالی رنگارنگ خود را روی پایه نمایشگر نورانی به نمایش بگذارند.

هم اکنون خریداری کنید

Toy Insider در برنامه های وابسته شرکت می کند که ممکن است هنگام خرید از طریق پیوندهای زیر برای سایت درآمد ایجاد کند.



منبع: https://thetoyinsider.com/horizon-group-usa-star-wars-stem-toys-launch/

وبسایت https://asbabbazii.ir
نوشته ایجاد شد 4087

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا