در رویداد جدید “Lords Mobile” اژدهای DreamWorks را آموزش دهید

در اینجا یک راه کاملا جدید برای بچه ها برای تجربه فیلم انیمیشن مورد علاقه خود وجود دارد!

چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم: دنیای پنهان سومین فیلم در چطور اژدهای خود را آموزش دهید سه‌گانه، پایانی هیجان‌انگیز که بچه‌ها را با شخصیت‌های جدید و البته اژدهایان جدید خوشحال می‌کرد. اکنون، بچه‌ها می‌توانند با بازی آنلاین چند نفره (MMO) دوباره آن هیجان را تجربه کنند. لردز موبایل بازگرداندن اژدهایان فیلم برای تجربه بازی با موبایل.

تمام سرگرمی های بازی های استراتژیک با برخی از افزودنی های جدید Dragon | منبع: لردز موبایل یوتیوب

بازیکنان می توانند در رویداد جدید How to Train Your Dragon: The Hidden World با شخصیت های قابل بازی از Berk، مانند Hiccup و Toothless، به سرگرمی بپیوندند. کودکان 9 ساله و بالاتر می توانند رویدادها را برای ارتقای Hiccup تکمیل کنند. تزئینات پایه با مضمون برک را دریافت کنید. سینه های وایکینگ را پیدا کنید، حل پازل برای پوست های قلعه بدون دندان و خشم نور. و دست مجازی خود را به کالاهای درون بازی، مانند شکلک ها، آواتارها و غیره برسانند.

لردز موبایل بازی رایگان است، بنابراین بچه‌هایی که هرگز آن را بازی نکرده‌اند اما دوست دارند چطور اژدهای خود را آموزش دهید این شانس را داشته باشید که بدون پرداخت هزینه آن را انجام دهید! بازیکنان می توانند پایگاه ها و ارتش های خود را به صورت استراتژیک برای محافظت از خود و شکست دادن پایگاه های دشمن ایجاد کنند.

لردز موبایل در اندروید، iOS و Steam موجود است. The How to Train Your Dragon: The Hidden World از هم اکنون تا پایان ژوئن ادامه خواهد داشت، بنابراین بچه هایی که می خواهند کلکسیونی با مضمون اژدها خود را تهیه کنند، باید بازی را از هم اکنون شروع کنند!

منبع: https://thetoyinsider.com/lords-mobile-how-to-train-your-dragon-news/

وبسایت https://asbabbazii.ir
نوشته ایجاد شد 4087

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا