ترفند یا جایزه: انجمن هالووین و لباس میزبان اولین جوایز شبح آور است

ترفند یا جایزه: انجمن هالووین و لباس میزبان اولین جوایز شبح آور است

انجمن هالووین و لباس (HCA) میزبان مراسم افتتاحیه جوایز شبح وار خود است، مسابقه لباس و دکور که طرح های استثنایی را در سراسر صنعت به رسمیت می شناسد. هر ورودی توسط هیئتی از نمایندگان صنعت با استفاده از معیارهای نوآوری، بازارپذیری، پتانسیل روند، جذابیت و سودمندی مورد قضاوت قرار خواهد گرفت.

جوایز شامل یک دسته لباس با زیر مجموعه های زیر است:

  • بالغ
  • کودک
  • دارای مجوز
  • منحصر به فرد ترین
  • غیر شخصیت (غیر انسانی، شی بی جان)
  • ترسناک / ترسناک

دسته های دیگر عبارتند از لوازم جانبی (کلاه گیس، کفش، کلاه، و غیره). دکور (الکترونیکی، بادی، چمن، و غیره)؛ تنوع، برابری، و شمول (بهترین کاربرد حاکمیت اجتماعی محیطی)؛ ماسک ها؛ نوآورترین (باز برای همه دسته ها)؛ بسته بندی؛ و پایداری همچنین یک دسته آرایش با زیرگروه‌هایی برای شخصیت، سه بعدی و ترسناک/وحشتناک وجود دارد.

HCA سازمانی است که به نمایش همه چیزهالووین اختصاص دارد و به نمایندگی از مشاغل تولید، واردات یا توزیع محصولات هالووین مانند لباس و دکور اختصاص دارد.

کسانی که علاقه مند به شرکت در رقابت برای جایزه Spooky هستند باید فرم ثبت نام رسمی را به صورت آنلاین تا 1 ژوئیه تکمیل کنند. اعضای HCA اولین ارسال را به صورت رایگان دریافت می کنند و ورودی های بعدی هر کدام 50 دلار است. افراد غیرعضو نیز می توانند با هزینه 100 دلار برای هر ورود وارد شوند. فینالیست ها در ماه اکتبر اعلام می شوند و برندگان در ژانویه در طول نمایشگاه هالووین و پارتی مشخص می شوند.

منبع: https://toybook.com/hca-spooky-awards-2024-news/

وبسایت https://asbabbazii.ir
نوشته ایجاد شد 4087

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا