بچه‌ها احساسات بزرگی در مورد مجموعه «Inside Out 2» Just Play خواهند داشت

بچه‌ها احساسات بزرگی در مورد مجموعه «Inside Out 2» Just Play خواهند داشت

بچه ها پس از بررسی این اسباب بازی ها باید هیجان و سایر احساسات خود را مهار کنند. با بیش از یک ماه تا داخل بیرون 2 Just Play مجموعه ای از اسباب بازی های خود را با احساسات جدید در سر رایلی رونمایی می کند: اضطراب، خجالت، حسادت و حسادت.

چهار نوع مخمل خواب دار در این مجموعه وجود دارد: مخمل خواب دار با ویژگی لرزش با اضطراب (24.99 دلار)، که بچه ها می توانند آن را در موقعیت های مختلف بی قراری بیان کنند، وقتی بچه ها موهای او را می پیچند، تکان می دهند و عباراتی را بیان می کنند. احساس کردن مشکلی ندارد… مخمل آسایشی خجالتی (19.99 دلار)، مخمل خواب دار 2 پوندی که دارای هودی بنفش دنج و کفش ورزشی قرمز است. Talk it Out Small Talking Plus (هر کدام 9.99 دلار)، مجموعه‌ای از مخمل‌های مخمل خواب دار شامل اضطراب، شادی و غم که هر کدام عبارت‌هایی از فیلم را بیان می‌کنند. و مخمل خواب دار برگشت پذیر Flip-A-Mood (12.99 دلار)، مخمل خواب دار که برای آشکار کردن احساسات مختلف، از جمله شادی و غم یا ترس و اضطراب، به داخل چرخ می شود.

اگر فضای بچه‌ها در مجموعه شیک‌شان تمام می‌شود، Just Play همچنین مجموعه‌ای از چهره‌های کلکسیونی دارد که به همان اندازه سرگرم‌کننده هستند. فیگورهای Express Yourself (هر کدام 7.99 دلار) فیگورهای 3 اینچی شامل شادی، غم و اضطراب هستند و هر کدام با یک گوی حافظه همراه هستند و دارای ویژگی‌های لمسی هستند که برای بچه‌ها آرامش‌بخش است. شادی و غم هر دو دارای چرخنده ای هستند که حالات صورت آنها را تغییر می دهد، شادی دارای پاهای هولناکی است که بچه ها می توانند با آنها بی قراری کنند، بدن غم از کف خیس ساخته شده است، و چشمان اضطراب در دو کره شناور تکان می خورد و بچه ها می توانند بازوهای او را بچرخانند و دستکاری کنند. آنها همچنین می توانند فیگورهای کوچک کلکسیونی (هر کدام 4.99 دلار) را گرد کنند که اسباب بازی های شگفت انگیزی هستند که شامل یکی از 12 شخصیت از Inside Out 2، از جمله احساسات فیلم اول، خجالت، اضطراب، حسادت، حسادت، خونین، لنس، یا راز تاریکی نادر، درخشنده در تاریکی.

در این مجموعه دو عدد مولتی پک وجود دارد. مجموعه فیگور All the Feels (14.99 دلار) دارای شادی، غم، خشم، ترس و انزجار است که قد آنها از 1 تا 2.3 اینچ متغیر است. مجموعه فیگورهای کلکسیونی Inside Out 2 (19.99 دلار)، که ماه آینده عرضه می شود، شامل پنج احساس OG است، اما با اضطراب، حسادت، حسادت و خجالت نیز همراه است.

با همه اسباب بازی های Just Play's داخل بیرون 2 مجموعه ای که برای کودکان 3 سال به بالا طراحی شده است، کودکان پیش دبستانی بیش از هر زمان دیگری برای مقابله با احساسات رایلی (و خود) از طریق بازی آماده خواهند بود.


INSIDE OUT 2 تکان دادن با ویژگی اضطراب

وقتی بچه ها با این مخمل خواب دار بازی می کنند، تمام اضطراب های خودشان از بین می رود! وقتی بچه‌ها موهای Anxiety را می‌پیچانند، او تکان می‌خورد و عباراتی از Inside Out 2 را در حالی که چشمانش می‌لرزد، می‌گوید. بچه ها هر چه بیشتر موهای او را بچرخانند، بیشتر می لرزد و صحبت می کند. این مخمل خواب دار 13 اینچی دارای بازوهای مفصلی، موهای شکل پذیر و گلدوزی شده…



INSIDE OUT 2 اشکالی ندارد که احساس کنید… خجالت راحت راحتی PLUSH

احساس خجالت تجربه خوبی نیست، اما در آغوش گرفتن با او چنین خواهد بود! این شیک دارای احساس جدید رایلی است که پوشیده از هودی بنفش دنج و کفش ورزشی قرمز است. این مخمل خواب دار 11 اینچی با دو پوند گلوله پر شده است و یک تجربه وزنی راحت را ایجاد می کند.



INSIDE OUT 2 TALK IT OUT SMALL TALKING PLUSH

بچه‌ها می‌توانند با احساسات خود به روشی کاملاً جدید با این مخمل‌های تعاملی ارتباط برقرار کنند! وقتی بچه‌ها سینه‌های عروسک‌های مخمل‌خواب را فشار می‌دهند، عباراتی را از Inside Out 2 پخش می‌کنند. این صف شامل شادی، غم و اضطراب است.



داخل بیرون 2 FLIP-A-MOOD برگشت پذیر PLUSH

احساسات همیشه تغییر می کنند، و همین طور این مخمل خواب ها! دو مخمل خواب دار در این مجموعه به سمت بیرون می چرخند تا احساس جدیدی را آشکار کنند. مخمل خواب ترسناک ورق می خورد تا اضطراب را آشکار کند و شادی برای آشکار کردن غم و اندوه.



درون بیرون 2 ارقام خود را بیان کنید

بچه ها می توانند با این احساسات احساسات خود را تنظیم کنند! هر فیگور در این مجموعه دارای عناصر لمسی متفاوتی است: شادی دارای پاهای آویزان است که می توان با آنها بازی کرد، بدن غم از کف خمیده ساخته شده است، و اضطراب دارای چشمان لرزان و بازوهای خمیده است. این فیگورها همراه با یک گوی حافظه و گیره برای اتصال به…



داخل 2 فیگور مینی کلکسیونی

بچه ها می توانند احساسات خود را با این ترکیب 1-2.5 اینچی جمع کنند. این مجموعه اسباب‌بازی غافلگیرکننده شامل 12 شخصیت از Inside Out 2، از جمله شادی، غم، خشم، ترس، انزجار، خجالت، اضطراب، حسادت، Ennui، Bloofy، Lance، و راز تاریکی نادر، درخشان در تاریکی است.



INSIDE OUT 2 ALL THE FEELS FIGURE SET

بچه‌ها می‌توانند صحنه‌های Inside Out و Inside Out 2 را با استفاده از این مجموعه از فیگورهای 1-2.3 اینچی بازسازی کنند! این مجموعه فیگور شامل شادی، غم، خشم، ترس و انزجار است.



ست فیگور جمع آوری 2 INSIDE OUT

همه احساسات در این مجموعه نه عددی 1-2.3 اینچی جمع می شوند. این مجموعه شامل شادی، غم، خشم، ترس، انزجار، اضطراب، حسادت، حسادت و خجالت است.



منبع: https://thetoyinsider.com/just-play-inside-out-2-toys/

وبسایت https://asbabbazii.ir
نوشته ایجاد شد 4087

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا