بلوی در حال برگزاری یک مهمانی رقص با اسباب‌بازی‌های جدید VTech است

آبی مورد علاقه بچه ها است و از طریق یک سریال انیمیشن به همه آنها در مورد کنجکاوی و بازی با خانواده آموزش می دهد. VTech چندین اسباب بازی جدید Bluey را برای کودکان 3 سال به بالا راه اندازی می کند، از جمله Shake It Bluey و Bluey’s Keytar.

Shake It Bluey دارای سه حالت، حالت رایگان، حالت بازی و حالت رقص است! | منبع: VTech

بچه ها می توانند با Shake It Bluey وارد یک شیار شوند! Shake It Bluey یک ماراکا را در دست گرفته و آماده رقصیدن است! بچه‌ها می‌توانند دکمه‌های مختلفی را روی Bluey فشار دهند تا صداها و عبارات نمایش را پخش کنند، یک بازی دنباله‌دار انجام دهند و در حالت رقص با هم برقصند! شکم Bluey نیز روشن می شود و با چشمک زدن همراه با موسیقی ضربان را حفظ می کند. Shake It Bluey با قیمت 19.37 دلار در آمازون در دسترس است.

در مهمانی رقص با Scooter Time Bluey، که بلوی کلاه سبزی به سر کرده و سوار بر یک اسکوتر صورتی رنگ می شود، سرگرمی در حال پخش است. بچه‌ها می‌توانند با بازی Scooter Time Bluey با بازی کپی‌کننده که در آن می‌توانند حرکات او را تقلید کنند، با آهنگ‌های نمایش در زمان رقص و موارد دیگر لذت ببرند! Scooter Time Bluey در آمازون با قیمت 39.99 دلار در دسترس است.

در نهایت، بچه‌ها می‌توانند مهمانی رقص خود را با Bluey’s Keytar، یک کپی از ساز Bluey از نمایش، ایجاد کنند. بچه‌ها می‌توانند ملودی‌های خود را بسازند یا دکمه‌ها را فشار دهند تا آهنگ‌ها، جلوه‌های صوتی و صدای شخصیت‌ها را پخش کنند. آبی. 10 ملودی داخلی وجود دارد، از جمله آبی آهنگ تم و 10 ساز و جلوه های صوتی برای ایجاد صدای نت های صفحه کلید مانند گیتار، Chattermax، Bingo خواهر Bluey و غیره. Bluey’s Keytar با قیمت 24.99 دلار در آمازون در دسترس است.

مهم نیست کدام آبی بچه های اسباب بازی انتخاب می کنند، مهمانی های رقص تضمینی هستند!

منبع: https://thetoyinsider.com/vtech-bluey-toys-launch-2/

وبسایت https://asbabbazii.ir
نوشته ایجاد شد 4087

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا