بازی ویدیویی فرهنگ پاپ "Funko Fusion" برای اولین بار در سپتامبر تنظیم شده است

بازی ویدیویی فرهنگ پاپ “Funko Fusion” برای اولین بار در سپتامبر تنظیم شده است

10:10 Games، با همکاری برند سبک زندگی پاپ Funko، Universal Products & Experiences و شریک توزیع فیزیکی Skybound Games، قرار است یک بازی ویدیویی جدید منتشر کند. Funko Fusion، 13 سپتامبر.

Funko Fusion IPهای NBCUniversal و Skybound Entertainment مانند Jurassic World، Back to the Future، Invincible، The Umbrella Academy، JAWS، Battlestar Galactica، Masters of the Universe، The Thing، Shaun of the Dead و Chucky را در خود گنجانده است. گیم پلی آثار هنری بر روی Funko Fusion وب سایت شخصیت هایی مانند M3GAN، Ramona را پیشنهاد می کند اسکات پیلگریم در مقابل جهان، و مومیاییریک اوکانل نیز در این کار مشارکت خواهد داشت.

آرتور پارسونز، موسس رئیس انتشارات 10:10 Games. “ساخته شده توسط یک تیم با استعداد، Funko Fusion جشن نهایی هواداران است، ترکیبی از ویژگی های محبوب فیلم و تلویزیون برای هر نسل با شوخ طبعی، مکانیک سرگرم کننده، و اکشن پرآدرنالین با سرعت بالا.”

این بازی ویدیویی که اولین عنوان بازی 10:10 Games است، برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 4 و 5، Xbox Series X|S و Nintendo Switch در دسترس خواهد بود. از امروز، مصرف کنندگان می توانند یک نسخه فیزیکی از بازی تک نفره و آنلاین co-op را پیش خرید کنند و یک نسخه دریافت کنند. مرده متحرک بسته با دو شخصیت قابل بازی اضافی – Rick Grimes و Michonne Hawthorne از Skybound's مرده متحرک کتاب های کمیک – در زمان عرضه.

برای اطلاعات بیشتر به سایت Funko Fusion مراجعه کنید.

منبع: https://toybook.com/funko-fusion-news/

وبسایت https://asbabbazii.ir
نوشته ایجاد شد 4087

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا