این یک Bubble Bonanza با Maxx Bubbles Bubble Barrage است

چه چیزی بهتر از دمیدن حباب؟ دمیدن صدها حباب در یک زمان، بدون سر و صدا و یا آشفتگی.

همانطور که هوا گرم می شود و بچه ها برای بازی به بیرون می روند، به Maxx Bubbles Bubble Barrage از Sunny Days Entertainment سلام کنید. این حباب بلستر برای کودکان 3 سال به بالا طراحی شده است، استفاده آسان، از نظر بصری چشمگیر و مقرون به صرفه است.

Bubble Barrage یک بلستر ضخیم است که به اندازه کافی سبک است تا بچه های جوان بتوانند خودشان آن را نگه دارند. همچنین یک سینی و یک بطری محلول حباب دار ارائه می شود، بنابراین بزرگسالان نیازی به نگرانی در مورد خرید جداگانه ندارند. تنها چیزی که برای کارکرد این حباب‌بلستر نیاز دارید، شش باتری قلمی است.

به طور کلی، استفاده از بلستر بسیار آسان است. نیازی به ریختن محلول حباب در بلستر نیست. در عوض، یک بچه بزرگسال یا بزرگتر به سادگی سینی گرد موجود (در اصل یک بشقاب کم عمق) را با محلول موجود پر می کند. سپس، بچه‌ها می‌توانند قسمت جلوی بلستر را – که با ده‌ها گره حباب‌دار کوچک پوشانده شده است – در آن محلول حباب فرو ببرند. سینی کاملاً متناسب با بلستر طراحی شده است و به قدری صاف است که ریختن محلول سخت است. همانطور که گفته شد، این قطعا یک اسباب بازی در فضای باز است! چون وقتی بچه‌ها بلستر را در محلول فرو کنند و ماشه را بکشند، متوجه می‌شوند که چرا به آن «باراژ حباب» می‌گویند.

به لطف وزش باد که با باتری کار می کند، بلستر صدها حباب را به طور همزمان ساطع می کند. این یک تجربه رضایت‌بخش است و مطمئناً حتی بزرگسالان را وادار می‌کند «وای» بگویند. برای هر فرو رفتن بلستر در محلول حباب، بچه ها یک حباب بزرگ را دریافت می کنند، سپس اگر به فشار دادن ماشه ادامه دهند، یک یا دو انفجار کوچکتر حباب دریافت می کنند. برای به دست آوردن یک بار دیگر حباب، به سادگی بلستر را در سینی حباب فرو ببرید و دوباره ماشه را فشار دهید.

بچه‌ها مطمئناً خودشان از ایجاد این حجم عظیم حباب‌ها لذت خواهند برد، اما اینکه یک بچه بزرگسال یا بزرگ‌تر برای آنها رگبار حباب ایجاد کند و از آن لذت ببرند، می‌تواند سرگرم‌کننده باشد. پس از چند بار استفاده، ممکن است مقداری محلول حباب در جلوی بلستر جمع شود. در این مورد، یک بزرگسال باید بلستر را با یک حوله یا حوله کاغذی پاک کند، سپس سرگرمی می تواند از سر گرفته شود.

فرض این اسباب بازی ساده است، اما نتایج سرگرم کننده و از نظر بصری چشمگیر است. و بهترین بخش؟ بلستر فقط 14.99 دلار قیمت دارد، بنابراین می توانید چندین بلستر Bubble Barrage را برای یک نبرد کامل حباب بخرید، یا یکی را به عنوان سورپرایز تابستانی بدون شکستن بانک انتخاب کنید. بگذارید حباب ها شروع شوند!


MAXX BUBBLES BUBBLE BARRAGE

تعداد بی پایانی حباب ایجاد کنید! طراحی شده با یک ظاهر طراحی سرگرم کننده و رنگ های جسورانه، مطمئناً در تابستان امسال به یک حباب تبدیل خواهد شد. استفاده از آن آسان است، فقط محلول حباب را پیچ کنید و ماشه را فشار دهید تا یک رگه مداوم از حباب ها منفجر شود. بچه‌ها عاشق دمیدن حباب سریع خواهند بود و والدین…

هم اکنون خریداری کنید

Toy Insider در برنامه های وابسته شرکت می کند که ممکن است هنگام خرید از طریق پیوندهای زیر برای سایت درآمد ایجاد کند.




منبع: https://thetoyinsider.com/maxx-bubbles-bubble-barrage-review/

وبسایت https://asbabbazii.ir
نوشته ایجاد شد 4087

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا