نینتندو از فیلم انیمیشنی آینده سوپرماریو رونمایی کرد

نینتندو از فیلم انیمیشنی آینده سوپرماریو رونمایی کرد

جشن روز MAR10 در 10 مارس برگزار شد و نینتندو از این فرصت استفاده کرد و آخرین اخبار ماریو را به طرفداران ارائه کرد. این شرکت ویدئویی در یوتیوب منتشر کرد و به طرفداران نگاهی به آنچه که برای شخصیت بازی ویدیویی در راه است، از جمله یک فیلم انیمیشن جدید در راه است.

شیگرو میاموتو و کریس ملداندری برنامه‌های آینده فیلم را فاش می‌کنند. | منبع: نینتندو

شیگرو میاموتو، طراح، تهیه‌کننده و کارگردان بازی‌های ویدیویی در نینتندو، با حضور غافلگیرکننده‌ای در ویدیوی MAR10 Day برنامه‌های نینتندو را برای یک فیلم انیمیشن جدید، که با مشارکت Illumination ساخته شده بود، نشان داد – همان شرکت تولیدی که روی نسخه اصلی کار می‌کرد. فیلم برادران سوپر ماریو. کارگردانان فیلم اصلی نیز با حضور آرون هوروات و مایکل جلنیک برای فیلم جدید، بازگشت خواهند داشت.

همچنین برای طرفداران سوپر ماریو، مجموعه کاملی از نسخه‌های سوییچ بازی‌های ویدیویی آشنا در راه است. ماریو کاغذی: درب هزار ساله در تاریخ ۲۳ می سوئیچ منتشر خواهد شد، عمارت لوئیجی 2 HD در تاریخ 27 ژوئن به سوییچ عرضه خواهد شد و سه بازی کلاسیک Game Boy فردا روی نینتندو سوییچ آنلاین راه اندازی خواهند شد: دکتر ماریو، ماریو گلف، و ماریو تنیس.

با برنامه ریزی برای گسترش دنیای ماریو پس از موفقیت اولین فیلم Super Mario Bros، نینتندو با یک انیمیشن جدید به آینده نگاه می کند. فیلم جدید در تاریخ 3 آوریل 2026 در ایالات متحده و چندین بازار بین المللی اکران خواهد شد و در چند منطقه دیگر در طول ماه اکران خواهد شد.

منبع: https://toybook.com/mar10-day-2024-movie-news/

وبسایت https://asbabbazii.ir
نوشته ایجاد شد 4087

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا