شرکت انتشارات، آموزش و رسانه کودک جهانی Scholastic توافقنامه قطعی برای سرمایه گذاری در 9 Story Media Group، خالق، تولید کننده و توزیع کننده مستقل محتوای کودکان امضا کرده است. از طریق این معامله، اسکولاستیک اقلیت حق رای و 100٪ منافع اقتصادی در 9 Story را به مبلغ تقریبی 186 میلیون دلار به دست خواهد آورد. این موضوع منوط به تعدیل های مرسوم بسته شدن است.
بخشهای تجاری 9 Story شامل Brown Bag Films است که برنده 21 جایزه امی و دو نامزدی اسکار شده است و 9 Story Distribution International که برنامههای لایو اکشن برای بچهها را نشان میدهد. نوعی جرقه. همچنین شامل Story Brands، بخش محصولات مصرفی است که بر ساخت برندهایی مانند Daniel Tiger's Neighborhood روی صفحه و خارج از صفحه تمرکز دارد. علاوه بر این، 9 Story اخیراً با استودیو کرایولا برای تولید و توزیع پروژههای جدید و اصلی همکاری کرد. همچنین کتابخانه Portfolio Entertainment، لوحهای تولید و پروژههای توسعه را به دست آورد.
سرمایهگذاری روی تیم 9 Story، تولید، فروش و قابلیتهای صدور مجوز، فرصتهای Scholastic را برای استفاده از امتیازات فرزندانش در چاپ، صفحهنمایش و تجارت تجاری گسترش میدهد. این سرمایهگذاری همچنین همکاری مداوم بین Scholastic Entertainment – بخش توسعه و تولید رسانه Scholastic – و برندهای 9 Story مانند راهاندازی مجدد سریال انیمیشنی را تقویت میکند. کلیفورد سگ قرمز بزرگ در Amazon Prime Video و PBS Kids. همچنین شامل تولید اوا جغد.
«این ترکیب بسیار استراتژیک، افزودن قابلیتهای پیشرو در صنعت 9 Story با نام تجاری مورد اعتماد Scholastic و توانایی اثبات شده برای ایجاد مجموعههای نمادین کودکان و فرنچایزها، پتانسیل فوقالعادهای برای ایجاد ارتباط عمیقتر با جوانان از طریق داستانهای ما دارد، همانطور که صفحات کتابهای ما به آن میرسند. پیتر وارویک، رئیس و مدیرعامل اسکولاستیک میگوید: زندگی روی پردهها و از طریق تجارت. استراتژی تولید محتوای 360 درجه اسکولاستیک در هسته خود، درگیر کردن کودکان با مطالعه است و ما داستانهای خود را با رسیدن به آنها در جایی که هستند به نسلهایی از کودکان معرفی کردهایم.
اسکولاستیک معتقد است که با توجه به کتابخانه محتوای موجود، استودیوهای تولید و موارد دیگر در 9 Story، افزودن 9 Story به افزایش درآمدهای بلندمدت کمک می کند، باعث بهبود قابل توجهی در رشد بالا و نتایج پایین می شود و سرمایه را کاهش می دهد. شدت تولید
“ما خوش شانس بودیم که ده ها سال با Scholastic کار کردیم و به شروع خودم با تولید مورد علاقه خانواده باز می گردیم. اتوبوس مدرسه جادویی. وینس کامیسو، رئیس و مدیرعامل، 9 میگوید: ترکیب استودیوهای جهانی، قابلیتهای فروش و توزیع ما با کسبوکار رسانهای موجود، نام نمادین و قابلیتهای منحصربهفرد Scholastic فرصتهای بیشتری را برای ارائه داستانهای متقاعدکننده و ایجاد مارکهای تاثیرگذار برای مخاطبان در سراسر جهان باز میکند. داستان. ما مشتاق هستیم تا استعدادهای مکمل خود را گرد هم بیاوریم تا موقعیت Scholastic را به عنوان یک توسعهدهنده، تولیدکننده و توزیعکننده برتر محتوای کودکان و خانواده ارتقا دهیم.»
سرمایه گذاری مورد تایید سهامداران 9 داستان و هیات مدیره هر دو شرکت قرار گرفته است. انتظار می رود این معامله در سه ماهه اول سال مالی 2025 اسکولاستیک، که از اول ژوئن آغاز می شود، بسته شود. اسکولاستیک قصد دارد از محل نقدینگی موجود و تسهیلات اعتباری چرخش خود، تامین مالی تراکنش را انجام دهد، در حالی که پیش بینی می کند سود سهام عادی و برنامه بازخرید سهام مجاز خود را حفظ کند.
برای اطلاعات بیشتر به investor.scholastic.com مراجعه کنید.
منبع: https://toybook.com/scholastic-9-story-investment-news/