یکی دیگر از بازیگران نمادین جنگ ستارگان ما را ترک کرد

یکی دیگر از بازیگران نمادین جنگ ستارگان ما را ترک کرد

در فیلمی با صحنه‌های نمادین فراوان،عذرخواهی پذیرفته شد، کاپیتان نیدا!مطمئناً یکی از آن لحظات به یاد ماندنی است، زمانی که یک دارث ویدر سادیست یک بار دیگر یکی از افسران خود را مانند یک دستمال کاغذی استفاده شده از بین می برد. امپراتوری ضربه می زند.

و متأسفانه، بازیگر نقش کاپیتان نیدا، مایکل کالور، در 27 فوریه 2024 در سن 85 سالگی درگذشت، اما خبر درگذشت او دیروز منتشر شد. مایکل کالور در بسیاری از فیلم‌های هالیوود ظاهر نشد، اما مانند بسیاری دیگر از بازیگران برجسته بریتانیایی، حرفه‌ای بسیار گسترده در تئاتر داشت و کالور نیز همیشه در تلویزیون بریتانیا مورد تقاضا بود، جایی که او تا سال 2008 به طور مرتب در سریال‌های مختلف ظاهر شد. کار تلویزیونی او به آرامی به پایان رسید، اما کالور در سال‌های بعد همچنان چند فیلم مستند را روایت می‌کرد.

پس بیایید همه مایکل کالور را به یاد بیاوریم که هرگز توسط جامعه جنگ ستارگان فراموش نخواهد شد، به عنوان افسری که مسئولیت کامل از دست دادن رد پای هان سولو را بر عهده می‌گیرد و تنها یکی دیگر از قربانیان دارث ویدر می‌شود. اما همانطور که در بالا ذکر شد، محدود کردن کار طولانی مایکل کالور به این یک فیلم اشتباه است، برخی از سریال‌هایی که او در آن بازی کرد و ممکن است نامشان را در خارج از بریتانیا شنیده باشید عبارتند از Space 1999، The Professionals یا The Avengers کلاسیک.

روحش شاد!

عذرخواهی پذیرفته شد، کاپیتان نیدا!

منبع: https://www.jeditemplearchives.com/2024-03-14-another-iconic-star-wars-actor-has-left-us/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=another-iconic-star-wars-actor-has-left-us

وبسایت https://asbabbazii.ir
نوشته ایجاد شد 4087

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا