نقد عنکبوتی Hasbro Marvel Legends

نقد عنکبوتی Hasbro Marvel Legends

این یکی از مورد علاقه‌ترین نسخه‌های عنکبوتی من برای مدت طولانی بوده است، حتی زمانی که او را فقط با نام Spider-Assassin می‌شناختند.

رویداد Spider-verse تعداد زیادی از انواع مختلف عنکبوتی را به یک خط داستانی منفرد کشید که در نهایت به چشمه‌ای از چهره‌های اکشن بالقوه تبدیل شد. قبل از Spider-Verse، Spider-Shot برای اولین بار در آن حضور داشت چه می شود اگر؟ مرد عنکبوتی در مقابل ولورین به عنوان یک پیتر پارکر تیره تر که مایل به کشتن است. این لباس ظاهرا شبیه به طرح استفاده نشده الکس راس است. ظاهری عالی دارد و موتیف مناسبی دارد. خارج از لباس استاندارد و مشکی، این ممکن است لباس عنکبوتی مورد علاقه من باشد.

Spider-Shot روی بدنه مرد عنکبوتی Retro است که به عنوان بدنه Renew Your Vows نیز شناخته می شود، بنابراین بدنه بسیار بهتری نسبت به Pizza Spidey دارد. این دومین بدن مرد عنکبوتی مورد علاقه من است، با بدنه First Appearance (جسمی کمی کوچکتر از این بدنه) که در کل مورد علاقه من است. در بیشتر موارد، این بدنه مفصل بندی خوبی دارد، با این حال، من دوست دارم اگر نیم تنه این بدن به جای مفصل توپی، گردن لولای دیسکی داشته باشد. این یکی دارای آن بریدگی از گردن است که از نظر فنی قرار است نگاه کردن به بالا را تسهیل کند، اما در نهایت یک مفصل دیسک این کار را بهتر انجام می دهد.

به دلیل ضعیف‌تر بودن مفصل گردن، او نمی‌تواند در حالی که به بالا نگاه می‌کند در یک قوز عمیق قرار بگیرد، مثل اینکه با گردن لولا می‌تواند.

این فیگور با سه جفت دست ارائه می‌شود: مشت‌ها، دست‌های کوبنده و تیراندازی با دو انگشت. این مرد عنکبوتی به مردم شلیک می کند. این اسپایدی پدرت نیست.

عقربه های تیراندازی سوراخی برای وصل کردن اثر انفجار دارند. این بهترین گزینه نیست زیرا به نظر نمی رسد که عکس آنطور که باید از وب شوترهای او باشد، اما احتمالاً تنها گزینه موجود است.

به طور کلی، این یک شکل ساده است، بدون حاشیه های زیادی، اما آنچه را که باید انجام دهد انجام می دهد و در انجام آن عالی به نظر می رسد. رویداد Spider-Verse اکنون ده سال از عمر خود می گذرد (!!) بنابراین برای بدست آوردن این رقم مدت زیادی منتظر ماند.

منبع: https://thefwoosh.com/2024/04/fwoosh-briefs-hasbro-marvel-legends-spider-shot-review/

وبسایت https://asbabbazii.ir
نوشته ایجاد شد 4087

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا