لگو تجربه‌های جدیدی را در بازی Fortnite راه‌اندازی می‌کند

لگو تجربه‌های جدیدی را در بازی Fortnite راه‌اندازی می‌کند

گروه LEGO پس از راه اندازی مجدداً با Epic Games همکاری می کند لگو فورتنایت سال گذشته این همکاری جدید شامل دو تجربه بازی جدید در داخل است فورتنایت، شامل LEGO Raft Survival و LEGO Obby Fun، که با هم تشکیل می دهند جزایر لگو

LEGO Raft Survival دارای تم LEGO Pirates است. در طول بازی، ریش سیاه بازیکنان را به چالش می کشد تا روی قایق های خود شناور بمانند، زیرا گلوله های توپ شلیک می شود. بازیکنان باید در طول مسیر چوب و گنج جمع آوری کنند تا قایق های بیشتری بسازند. LEGO Obby Fun یک کورس موانع با مضمون لگو است که شامل کوهنوردی و حل مسئله است. هر بخش از کورس موانع لگو دارای موضوع متفاوتی است، از جمله LEGO Friends، LEGO City، LEGO Ninjago و LEGO Dreamzzz. طراحان بازی LEGO Raft Survival و LEGO Obby Fun را با استفاده از Unreal Editor برای فورتنایت (UEFN).

منبع: گروه لگو

قدرت UEFN، در دستان تیم های خلاق ما، چیزی است که این تجربیات را ممکن می کند و به ما امکان می دهد ژانرهای جدید را در سراسر جهان گسترش دهیم. فورتنایتکاری وینتر نیلسن، رئیس بخش بازی و رشد سازندگان در بازی لگو می‌گوید، که با بازی لگو ترکیب شده است. ما نمی‌توانیم منتظر باشیم تا با گذشت سال بیشتر معرفی کنیم – این تنها آغاز است!

بازیکنان می توانند برخی از سبک های لگو مورد علاقه خود را در آن بپوشند جزایر لگو و لگو فورتنایت، از جمله سبک های جدید موجود در سال جاری. بازی ها و تجربیات جدید از LEGO و فورتنایت در طول سال منتشر خواهد شد.

منبع: https://toybook.com/lego-islands-fortnite-news/

وبسایت https://asbabbazii.ir
نوشته ایجاد شد 4087

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا