فرانک گیبو، دارین هریس، اوون ماهونی به هیئت مدیره هاسبرو بپیوندید

فرانک گیبو، دارین هریس، اوون ماهونی به هیئت مدیره هاسبرو بپیوندید

هاسبرو شاهد تغییراتی در هیئت مدیره خود است و اعضای جدیدی با بازنشستگی یا کناره گیری دیگران به آن می پیوندند.

این شرکت دارای سه عضو هیئت مدیره جدید است: فرانک گیبو، رئیس Zynga. دارین هریس، مدیر عامل Jack in the Box; و اوون ماهونی، رئیس و مدیر عامل سابق Nexon Co. همگی به تیم ملحق می شوند.

(فرانک، دارین و اوون) همگی تجربه رهبری بی‌اندازه‌ای دارند که در بازی‌های آنلاین و موبایلی کار می‌کنند، و همچنین برندها و امتیازهای مصرف‌کننده برجسته. هر یک از آنها ارزش فوق العاده و دیدگاه منحصر به فردی را به هیئت مدیره ما اضافه خواهد کرد.

ریچ استودارت، رئیس هیئت مدیره هاسبرو

Gibeau از می 2022 به عنوان رئیس Zynga خدمت کرده است و بیش از 30 سال تجربه در سرگرمی های تعاملی را با خود به ارمغان می آورد. گیبو قبل از حضورش در Zynga، در الکترونیک آرتز در نقش‌های مختلف رهبری کار می‌کرد.

هریس از ژوئن 2022 به عنوان مدیر عامل جک در باکس فعالیت می کند. تجربه قبلی او شامل زمان به عنوان مدیر عامل آمریکای شمالی برای IWG، Regus، آمریکای شمالی است. مدیرعامل CiCi's Enterprises؛ و COO برای مدارس پامچال.

ماهونی از مارس 2014 تا زمان بازنشستگی خود در اوایل این ماه به عنوان رئیس و مدیر عامل شرکت نکسون خدمت کرد. او قبلاً به عنوان معاون ارشد توسعه شرکت برای هنرهای الکترونیک خدمت می کرد.

اضافه شده های جدید همه چیزهایی نیستند که امسال در هیئت مدیره Hasbro در حال تغییر هستند. تریسی لاینباخ، لیندا زچر هیگینز و مایکل برنز نیز از هیئت مدیره بازنشسته می شوند.

تریسی، لیندا و مایکل نقش مهمی در هدایت هاسبرو داشته اند و من می خواهم از آنها برای حمایت و راهنمایی آنها در چند سال گذشته تشکر کنم. ما به ویژه از تعهد آنها در حصول اطمینان از اینکه اعضای هیئت مدیره جدید ما در موقعیت مناسبی برای حمایت از اولویت‌های در حال تکامل شرکت هستند، سپاسگزاریم، زیرا ما دوباره روی بازی تمرکز می‌کنیم و به قدرت خود در بازی‌ها تکیه می‌کنیم.

مدیرعامل Hasbro، کریس کاکس

آلن هاسنفلد نیز از سمت خود به عنوان رئیس بازنشسته کناره گیری خواهد کرد و به همکاری با Hasbro در تلاش های خیریه ادامه خواهد داد. آلن همیشه یک معمار برجسته میراث هاسبرو بوده و خواهد بود – او غیرقابل جایگزین است. او به عنوان یک شرکت که جادوی داستان سرایی را جشن می گیرد و قدرت بازی را ارج می نهد، بخشی از DNA ما باقی خواهد ماند.» ما به کار بر روی تلاش‌های خیریه با هم ادامه خواهیم داد تا از طریق قدرت بازی، برای کودکان در سراسر جهان توسعه و تسکین ایجاد کنیم.»

پس از مجمع سالانه 2024 سهامداران، هیئت مدیره هاسبرو از 11 عضو تشکیل خواهد شد.

منبع: https://toybook.com/hasbro-board-of-directors-news/

وبسایت https://asbabbazii.ir
نوشته ایجاد شد 4087

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا