شایعه: دلیل واقعی لغو بازی ماندالوریان

شایعه: دلیل واقعی لغو بازی ماندالوریان

همانطور که ممکن است به یاد داشته باشید EA اخیراً یک بازی تیراندازی اول شخص Mandalorian را که توسط Respawn Games در حال توسعه بود، لغو کرد. از آن زمان مشخص شد که بخش قابل توجهی از بازی در حال حاضر بسیار جلوتر از قبل در حال توسعه بود، با این حال EA تصمیم گرفت بازی را لغو کند.

در آن زمان این یک چیز معمولی EA به نظر می رسید، با برخی نکات مبنی بر اینکه EA می خواهد بازی های دارای مجوز کمتری منتشر کند و روی IP های خود تمرکز کند. کانال یوتیوب Star Wars Theory اکنون گزارش می دهد که به گفته یکی از منابع او، که با EA است یا تا حدی برای EA کار می کند، دلیل واقعی EA برای لغو بازی Mandalorian این است که دیزنی به طور ناگهانی تصمیم گرفت به طور ماسبق هزینه های مجوز را برای همه بازی های آینده افزایش دهد. و حتی بازی هایی که در حال توسعه هستند: از 22% دیوانه کننده تا کنون 33% مسخره. برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید

آیا باب ایگر پشت لغو بازی EA Mandalorian است؟

33٪ هزینه های مجوز برای EA (یا اساساً برای هر کسی) بسیار زیاد است. آنها همچنان سومین بازی Jedi را توسعه خواهند داد، اما اگر این گزارش درست باشد، می‌توانید انتظار داشته باشید که EA به طور کامل از جنگ ستارگان خارج شود. اما ظاهرا این دقیقا همان چیزی است که دیزنی می خواهد. طبق شایعات این دستورالعمل جدید مستقیماً از باب ایگر می آید که برنامه ای دارد. دیزنی اخیراً 1.5 میلیارد دلار در Epic Games سرمایه گذاری کرده است، این خبر در اوایل فوریه منتشر شد، کسانی که با چیزهایی مانند Fortnite و حتی مهمتر از آن، Unreal Engine شناخته می شوند. چند هفته پیش به نقل از ایگر گفته شد که “ممکن است، چیزهای خاصی به طور انحصاری در Epic Games منتشر شود”. در واقع، به نظر می‌رسد که دیزنی می‌خواهد اپیک گیمز یک «متاورس» Disney Fortnite یا حتی چیزی شبیه به یک پارک موضوعی دیجیتال با محتوای انحصاری ایجاد کند.

«Volume» دیزنی، مجموعه مجازی رایانه‌ای، از Unreal Engine برای زمان واقعی در جلوه دوربین استفاده می‌کند، و Volume بیشتر و بیشتر برای نمایش‌ها و فیلم‌ها استفاده می‌شود، زیرا اغلب جایگزین گران‌تر عکس‌برداری در مکان می‌شود و در نتیجه مقداری پول صرفه‌جویی می‌شود. و ظاهرا Iger می خواهد با Epic Games یک معامله انحصاری با دسترسی تضمین شده به Unreal Engine و مقداری سهام در شرکت پشت این ابزار داشته باشد، که نه تنها برای Volume aka Stagecraft استفاده می شود، بلکه یکی از پرکاربردترین موتورهای بازی است. بازی های ویدیویی LEGO قرارداد انحصاری مشابهی با Epic Games و LEGO Fortnite دارد. اما دیزنی هنوز قراردادهای مجوز موجود با ناشران مختلف بازی های دیگر دارد، چگونه می توان در اسرع وقت از شر آنها خلاص شد تا دیزنی بتواند به اپیک گیمز دسترسی انحصاری به جنگ ستارگان بدهد، به خصوص اکنون که دیزنی 1.5 میلیارد دلار سرمایه گذاری کرده است؟ پیچ های انگشت شست را ببندید تا استودیوهای دیگر بیرون بیایند. یا اکنون این تئوری پیش می رود. من فرض می‌کنم که اگر ناشران ناگهان تصمیم به فسخ قرارداد مجوز بگیرند، دیزنی باید جریمه‌ای بپردازد، بنابراین بهتر است ناشران را آنقدر آزار دهیم که در عوض از آن خارج شوند.

اگر نرخ حق امتیاز 22 درصد و اکنون 33 درصد در واقع دقیق باشد، این همچنین هر نظریه ای را که من داشتم مبنی بر اینکه پس از فروپاشی همه برنامه های فیلم، دیزنی ممکن است در واقع معاملاتی تا حدودی بهتر از قبل به صاحبان پروانه نمایش بدهد، رد می کند. دیزنی درست قبل از انتشار The Force Awakens، نرخ حق امتیاز جنگ ستارگان را حداقل برای Hasbro به 20+٪ افزایش داد.

طبق شایعات، تنها ناشر بازی ویدیویی که تحت تأثیر افزایش هزینه مجوز قرار نگرفته است، البته Epic Games است که دقیقاً 0٪ حق امتیاز به دیزنی پرداخت خواهد کرد. من باید بدانم که آیا دیزنی به خرید احتمالی Epic Games فکر می کند یا خیر. بازی‌های ویدیویی بازار عمده‌ای هستند، در واقع، درآمد بازی‌های ویدیویی به شدت صنعت سینما را تحت الشعاع قرار می‌دهد، شاید دیزنی می‌خواهد سهم بیشتری از کیک بازی‌های ویدیویی به دست آورد؟

البته این فقط یک شایعه است. پس این را در نظر داشته باشید، همه اینها می تواند مزخرف باشد. این گفته حداقل تا حدودی قابل قبول به نظر می رسد. دیزنی / لوکاس فیلم به دلیل هزینه های مجوز دیوانه کننده خود مشهور است و مجوز بسیار گران قیمت قبلاً به عنوان یکی از دلایلی که EA همه بازی های جنگ ستارگان را توسعه نداد و عمدتاً روی مجوز قرار گرفت ذکر شد. اکنون من وکیل نیستم، بنابراین نمی توانم بگویم که آیا افزایش نرخ حق امتیاز به همین شکل، حتی برای چیزهایی که در حال توسعه و با شرایط و ضوابط توافق شده هستند، حتی قانونی است یا این شایعه اخیر نادرست است. شاید اگر یک وکیل متخصص در معاملات مجوز این را بخواند می تواند در این مورد نظر دهد.

اگر شایعه درست باشد، من معتقدم که همه بازی‌های آینده، به جز Outlaws یوبی‌سافت، که به خط پایان نزدیک است و در سال 2024 منتشر می‌شود، و سومین بازی Jedi، که هنوز در حال توسعه است، در خطر جدی قرار خواهند گرفت. Quantic Dream's Eclipse اکنون ممکن است تمام شده باشد، به هر حال ما در طول سال‌ها چیزی از آن بازی نشنیده‌ایم، اما اگر همه استودیوها / ناشران به غیر از Epic Games اکنون 33 درصد حق امتیاز پرداخت کنند، به راحتی می‌توانید ببینید که چگونه این کار باعث می‌شود که همه چیز بسیار زیاد شود. برای توسعه دهندگان، به ویژه برای استودیوهای کوچکتر مانند Quantic Dream، گران است.

احتمالاً EA همچنان با سومین بازی Jedi مانند یوبی‌سافت با Outlaws، مقداری پول به دست خواهد آورد، اما با توجه به گرانی تولید بازی‌های AAA (هزینه ساخت بازی‌های سطح بالای AAA حتی از گران‌ترین فیلم هالیوود بیشتر است، هزینه تولید 300 میلیون دلار است. و موارد بیشتری برای برخی از بازی‌های سطح بالا گزارش شده است) نرخ حق امتیاز 33 درصد به طور قابل ملاحظه‌ای حاشیه‌های سود ناشران مانند EA یا Ubisoft را کاهش می‌دهد و باعث می‌شود بازی‌های جنگ ستارگان جدید دیگر واقعاً ارزش آن را نداشته باشند. به خصوص زمانی که ناشران مانند EA یا Ubisoft IP های خود را دارند که کاملاً مالک آن هستند و نیازی به پرداخت مجوز ندارند و می توانند درآمد بسیار بیشتری برای آنها به دست آورند. بنابراین، یوبی‌سافت مطمئناً روی چیزهایی مانند Assassin's Creed (و سرویس زنده AC Infinity و عناوین AC مانند آنچه در ژاپن و آلمان قرون وسطی اتفاق می‌افتد) تمرکز می‌کند و احتمالاً هرگز زحمت ساخت دنباله Outlaws را نخواهد داد، حتی اگر بازی موفق باشد. .

اما خواهیم دید. این گزارش ممکن است اشتباه باشد، متأسفانه، ما برای مدت طولانی نمی دانیم که آیا ناشران مانند EA یا Ubisoft واقعاً از جنگ ستارگان به دلیل نرخ های دیوانه وار حق امتیاز خارج می شوند و آیا دیزنی می خواهد به Epic دسترسی انحصاری به ویدیوی Star Wars بدهد یا خیر. بازی ها و سایر محتوای دیجیتال

گزارش شایعه جنگ ستارگان تئوری را در یوتیوب تماشا کنید

مقاله فوربس در مورد دیزنی و اپیک گیمز به برخی اطلاعات و تحلیل‌های پس‌زمینه می‌پردازد

منبع: https://www.jeditemplearchives.com/2024-03-04-rumor-the-real-reason-the-mandalorian-game-was-cancelled/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=rumor-the-real-reason-the-mandalorian-game-was-cancelled

وبسایت https://asbabbazii.ir
نوشته ایجاد شد 4087

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا