برند جدید Claymates دارای مجسمه های چوبی پایدار است که بچه ها می توانند با خاک رس تزئین کنند

برند جدید Claymates دارای مجسمه های چوبی پایدار است که بچه ها می توانند با خاک رس تزئین کنند

Claymates یک برند تازه راه‌اندازی شده است که به بچه‌ها این شانس را می‌دهد تا با استفاده از خاک رس بازی کنند. فیگورهای چوبی این شرکت بر اساس اصول مونته سوری طراحی شده اند و هدف آن حمایت از استقلال کودک و یادگیری عملی است.

کیت های Claymates همراه با پیکره های چوبی و همچنین خاک رس ارائه می شود. | منبع: Claymates

این برند جدید دارای تعدادی طرح‌های مختلف انسان است که همگی در مین ساخته شده‌اند. آنها با چوب پایدار ساخته شده اند و در اندازه های بلند و کوچک هستند. بچه ها می توانند فیگورها را با خاک رس موجود تزئین کنند و به آنها مدل مو، لباس و موارد دیگر بدهند. خاک رس سخت نمی شود و خشک نمی شود، بنابراین استفاده مجدد از آن برای جلسات بازی جدید آسان است.

این شرکت دارای کیت های مختلف با Claymate های مختلف است. مجموعه سنگ بنای کیت Family of 6 است که با 12 بلوک از خاک رس غیر سخت کننده و همچنین شش فیگور، دو قد بلند و چهار کوچولو، با رنگ های گردویی قهوه ای، افرای روشن یا چوب مخلوط ارائه می شود. کیت های دیگر شامل مجموعه خانواده چهار نفره، مجموعه های شش عددی و کیت Claymates Classmates است. بچه ها همچنین می توانند شکل های جداگانه، خاک رس اضافی و وردنه چوبی را دریافت کنند.

کیت های جدید Claymates اکنون در وب سایت رسمی برای خرید در دسترس هستند. آنها برای کودکان 3 سال به بالا طراحی شده اند و خلاقیت، تخیل و بیان فردی را در کودکان در تمام سنین تشویق می کنند.

Claymates همچنین در رویداد Montessori در اورلاندو، فلوریدا، 7 تا 10 مارس امسال شرکت خواهند کرد. این به میهمانان آیتم های رایگان و همچنین فرصتی برای بازی با Claymates به صورت حضوری ارائه می دهد.

منبع: https://toybook.com/claymates-launch/

وبسایت https://asbabbazii.ir
نوشته ایجاد شد 4087

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا