بررسی تخصصی: کلکسیون های رمز و راز 5 اینچی Cepia's Decora Girlz

بررسی تخصصی: کلکسیون های رمز و راز 5 اینچی Cepia's Decora Girlz

بچه ها می توانند خود را با برچسب ها، رنگ ها و مد بیان کنند

  • بچه ها را تشویق می کند که تصویر مثبتی از خود داشته باشند
  • بچه ها می توانند یاد بگیرند که چگونه خود را از طریق مد بیان کنند
  • عروسک ها برای بازی و نمایش مناسب هستند

بچه‌ها می‌توانند با بازی با Decora Girlz، یک سری عروسک که مد و تخیل را از طریق لباس‌های پر جنب و جوش، مدل‌های موی رنگارنگ و لوازم جانبی برچسب‌ها گرد هم می‌آورد، شیک پوشان درونی خود را آزاد کنند. هر جعبه رمز و راز دارای یکی از 9 دکورا گرلز منحصر به فرد است، از جمله دکورا، هدر، سویتی، سلستیا، لونا، لندن، کت، بازی و بلوسم. با هر عروسک، بچه‌ها یک پایه عروسک، یک لوازم جانبی کیف، یک شانه مو و تعداد زیادی برچسب که با شخصیت عروسک مطابقت دارد نیز دریافت می‌کنند.

کودکان 4 سال به بالا می توانند با درک نحوه بیان خود از طریق لباس، برچسب و لوازم جانبی در بازی های اجتماعی-عاطفی شرکت کنند. هنگام بازی با Decora Girlz، بچه‌ها می‌توانند با امتحان کردن مدل‌های موی جدید و افزودن برچسب‌های صاف و پف‌کرده به صورت‌شان اطلاعات بیشتری در مورد خودشان بیاموزند. وقتی زمان بازی تمام شد، بچه ها می توانند عروسک های خود را به نمایش بگذارند تا به آنها یادآوری کنند که چگونه از طریق مد سرگرم شوند. با بازی و دیدن سبک منحصر به فرد عروسک، بچه ها می توانند به یاد داشته باشند که با وسایلی که می پوشند سرگرم شوند.

این سری عروسک برای کودکان 4 سال به بالا درجه بندی سنی دارد و شامل تعداد زیادی تکه های کوچک است، بنابراین رعایت درجه بندی سن بسیار مهم است.

بچه های جوان علاقه مند به مد، به ویژه سبک های دکورا. با توجه به اندازه کوچک عروسک، این اسباب بازی برای بچه هایی که دوست دارند دوستان خود را در ماجراجویی با خود همراه کنند عالی است. این مجموعه عروسکی مرموز برای والدینی که می خواهند فرزندانشان در فضایی امن و خلاقانه ابراز وجود کنند عالی است.



منبع: https://thetoyinsider.com/cepia-decora-girlz-5-inch-mystery-collectibles-review/

وبسایت https://asbabbazii.ir
نوشته ایجاد شد 4087

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا