بررسی تخصصی: مجموعه آهنگ Jazwares' Spidey and His Amazing Friends Metals City

بررسی تخصصی: مجموعه آهنگ Jazwares' Spidey and His Amazing Friends Metals City

مایلز و اسپایدی برای مسابقه در این مجموعه پیست پیش دبستانی آماده هستند

  • دارای نه منطقه بازی برای تجربه های مختلف بازی
  • ایده آل برای بازی خانوادگی یا انفرادی
  • دارای چندین شخصیت از اسپایدی و دوستان شگفت انگیزش

Jazware's Spidey and His Amazing Friends Metals City Track آهنگی است که از نمایش الهام گرفته شده است. اسپایدی و دوستان شگفت انگیزش. این خودرو که بر اساس ساختمان و خیابان عمومی شهر نیویورک طراحی شده است، شامل دو وسیله نقلیه دایکاست، یکی با مایلز مورالس در فرمان و دیگری توسط اسپایدی اشغال شده است.

این شامل شخصیت‌های مختلف سریال مانند Doc Oct، Green Goblin و Rhino می‌شود – و همچنین نه منطقه اکشن با الهام از شخصیت‌ها. وسایل نقلیه قبل از انفجار از میان درها، از طریق نوسان وب، فروریختن پل، شکستن بیلبورد، در تله، برخورد متقابل کدو تنبل، دفاع از چرخش برج، و پرتاب کننده سرعت، دو مسیر را طی خواهند کرد.

پیچ‌ها و پیچ‌های متعددی وجود دارد و قسمت‌هایی از مسیر برای اتصال با سایر قسمت‌ها در صورت برخورد با سرعت ماشین حرکت می‌کنند. هدف این است که وسیله نقلیه ای از تله های شرور عبور کند.

این مجموعه پخش دارای چندین بخش متحرک برای وسایل نقلیه است تا با آنها در هنگام سر خوردن روی آهنگ ها تعامل داشته باشند، که زمان پخش را سرگرم کننده و جالب می کند. وقتی وسایل نقلیه اسباب‌بازی Spidey و Miles Morales از میان تله‌ها عبور می‌کنند، بچه‌ها از «شکست دادن» افراد بد از نمایش مورد علاقه‌شان لذت خواهند برد.

راه های زیادی برای بازی با مجموعه وجود دارد. بچه ها می توانند با قرار دادن ماشین های موجود در مسیرهای مختلف به طور همزمان مسابقه دهند. آن‌ها همچنین می‌توانند با اجرای قوانین مسابقه‌ای مختلف، فرستادن ماشین‌ها به عقب، یا کشیدن خطوط پایان در نقاط مختلف زمین برای عبور ماشین‌ها پس از عبور از درهای سبز، از خلاقیت خود بهره ببرند. سایر وسایل نقلیه اسپایدی و دوستان شگفت‌انگیزش با فلزات شگفت‌انگیز می‌توانند در پیست جای بگیرند، بنابراین والدین می‌توانند در صورت تمایل خودروهای تم جدید اضافه کنند.

این مجموعه محکم و خوش ساخت است، بنابراین می تواند از چنگ آهنی یا دست و پا چلفتی بچه ها جان سالم به در ببرد. همچنین فوق‌العاده دقیق و رنگارنگ است – ویترین‌های کوچک آجری، طرح‌های تار عنکبوت روی مسیرها، و وسایل نقلیه دارای ویژگی‌های لباس‌های عنکبوتی Spidey و Miles Morales هستند.

بچه‌ها می‌توانند به والدین کمک کنند تا مجموعه بازی را بسازند، اما در نهایت یک بزرگسال باید آن را کنار هم بگذارد – ساخت آسانی است و ابزاری لازم نیست. با قد 24 اینچی، مجموعه پیست پیست Spidey and His Amazing Friends Metals City یک اسباب بازی ماشین سواری نیست، اما بچه ها می توانند در صورت نیاز به راحتی آن را از اتاقی به اتاق دیگر منتقل کنند. هیچ فضای ذخیره‌سازی مشخصی برای وسایل نقلیه وجود ندارد، اما بچه‌ها می‌توانند پس از پایان زمان بازی، آنها را پشت ویترین فروشگاه‌ها قرار دهند.

خواهر و برادر، دوستان یا بچه هایی که می خواهند به تنهایی بازی کنند. از آنجایی که مجموعه پخش دارای چندین منطقه بازی برای سرمایه گذاری کودکان است، از جمله راه های مختلف برای حرکت مسیر، برای بچه هایی که ممکن است به راحتی خسته شوند عالی است. بچه‌ها می‌توانند در حین بازی درباره رقابت سالم بیاموزند، و والدین می‌توانند از این مجموعه برای آشنا کردن بچه‌ها با علم در حالی که ماشین‌ها را در پیست تماشا می‌کنند، استفاده کنند.


مجموعه آهنگ SPIDEY و HIS AMAZING FRIENDS METALS CITY

بچه‌ها می‌توانند با خودروهای Spidey و Miles Amazing Metals در پیست مسابقه دوگانه 24 اینچی و در 9 منطقه اکشن مسابقه دهند. در طول راه، طرفداران اسپایدی و دوستان شگفت انگیزش باید از پل در حال فروریختن، نوسان وب و موارد دیگر فرار کنند تا شهر را از شر افراد بد نجات دهند.



منبع: https://thetoyinsider.com/jazwares-spidey-and-his-amazing-friends-metals-city-track-set-review/

وبسایت https://asbabbazii.ir
نوشته ایجاد شد 4087

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا