برای رنگ، زرق و برق و دوستی بیشتر در فصل 5 "Rainbow High" آماده شوید

برای رنگ، زرق و برق و دوستی بیشتر در فصل 5 “Rainbow High” آماده شوید

فصل جدید از رنگین کمان بالا تقریبا اینجاست! در 22 مارس، طرفداران سریال می توانند فصل 5 را پیدا کنند، دنیای رنگین کمان، در کانال یوتیوب Rainbow High. عروسک های جدید با الهام از فصل نیز موجود است.

اگر کوچولوی شما عاشق سری عروسک های مد Rainbow High است، از فصل جدید سریال لذت خواهد برد – بر اساس همان شخصیت ها، دنیای رنگین کمان ویژگی های دوستی، اعتماد به نفس، حیوانات خانگی جدید، و یک دنیای کاملا جدید. بلا، روبی، پاپی، سانی، جید، اسکایلر، ویولت و آمایا را در 13 قسمت 7 دقیقه‌ای با هم دنبال کنید.

سفر به خارج از Rainbow High! | منبع: MGA Entertainment

قسمت اول از دنیای رنگین کمان بینندگان را با سرزمینی خارج از سالن ها و دیوارهای Rainbow High آشنا می کند. وقتی شخصیت‌ها به بیرون از مدرسه قدم می‌زنند – و همراهان حیوان خانگی جدید و درخشانشان – در این مکان جالب ماجراجویی می‌کنند، بچه‌ها یاد می‌گیرند که برای موفقیت و سفرهای خارج از محیط‌های حرفه‌ای یا مدرسه تلاش کنند. فصل 5 طرفداران Rainbow High را با موسیقی بیشتر، چالش های بیشتر و رنگ های بیشتر آشنا می کند!

هر عروسک مفصلی یک حیوان خانگی، مواد اسلایم و لوازم جانبی دارد! | منبع: MGA Entertainment

بچه ها می توانند تماشا کنند دنیای رنگین کمان در کنار اسباب بازی های جدید Rainbow High، از جمله Rainbow High Slime Kit & Pet. این مجموعه Sparkle Slime شخصیت هایی از Rجهان رنگین کمان و حیوان خانگی آنها! بچه‌ها می‌توانند اسلایم خود را با مواد موجود ایجاد کنند و در حین بازی با عروسک 11 اینچی شیمر، محصول خود را در حیوان خانگی شفاف، کیف، کفش و سایر لوازم جانبی قرار دهند.

به تماشای دنیای رنگین کمان، از youtube.com دیدن کنید.


مجموعه اسلایم با درخشش بالا رنگین کمان

هر عروسک شیمر مفصل 11 اینچی با مواد تشکیل دهنده اسلایم درخشنده ارائه می شود! پس از افزودن آب و زرق و برق، بچه‌ها می‌توانند با لجن بازی کرده و آن را در همراه شفاف یا لوازم جانبی دیگر مانند کفش و کیف قرار دهند. این مجموعه شامل شخصیت‌هایی از فصل 5 Rainbow High، Rainbow World، از جمله Amaya، Violet، …



منبع: https://thetoyinsider.com/rainbow-high-season-5-rainbow-world-news/

وبسایت https://asbabbazii.ir
نوشته ایجاد شد 4087

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا