استودیو کارتون فروشگاه آمازون استن لی را راه اندازی کرد

استودیو کارتون فروشگاه آمازون استن لی را راه اندازی کرد

استودیو Kartoon، شریک کنترلی Stan Lee Universe، ویترین فروشگاه جدیدی دارد که به نویسنده کمیک Marvel اختصاص دارد.

استن لی برای طرفداران کتاب های کمیک مارول به خوبی شناخته شده است و دهه ها در این شرکت خلاقانه کار کرده است. اکنون استودیو Kartoon یک فروشگاه آنلاین جدید Stan Lee را در آمازون راه اندازی کرده است که توسط Meteor طراحی شده است. مقصد خرید شامل پوشاک، محصولات کلکسیونی و سایر محصولات است که همگی خود استن لی را نشان می‌دهند.

ویترین فروشگاه جدید شامل مجموعه ای کامل از پوشاک مارک و سایر محصولات است. پوشاک Stan Lee Signature دارای قسمت جلو و مرکز استن لی روی یک سویشرت، یک تی شرت آستین بلند، یک هودی و یک تی شرت است. از دیگر تی شرت ها می توان به تی شرت Panel Premium، تی شرت Legends Never Die Premium و تی شرت Visionary Premium اشاره کرد.

ویترین فروشگاه همچنین مجموعه‌های مختلفی را به طرفداران ارائه می‌دهد، از جمله یک ماشین دایکاست از Jada Toys، یک مجسمه Minico از Iron Studios و یک Bobblehead از Royal Bobbles. طرفداران همچنین می توانند Funko Pop را بگیرند! فیگورهای لی با رنگ پتینه و لی در لباس کامل راگناروک.

راه‌اندازی اولین ویترین اختصاصی استن لی با آمازون و شهاب برای نام تجاری ما متحول است، زیرا یک فروشگاه تجارت الکترونیک باورنکردنی، گسترده و قابل اعتماد را ارائه می‌کند تا لشکر ده‌ها میلیون نفر از طرفداران فداکار Stan را برای اولین بار در سراسر جهان دسترسی داشته باشند. زمان برای کالاهای استن لی.

– اندی هیوارد، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل استودیو کارتون

استن لی در طول سال ها به عنوان سردبیر، مدیر تحریریه و رئیس بازنشسته مارول کار کرده است. او شخصیت های محبوبی از جمله مرد عنکبوتی، مرد آهنی، پلنگ سیاه و غیره را خلق کرد. لی که مورد علاقه طرفداران است، حتی در چندین فیلم مارول حضور داشته است. او در سال 2018 از دنیا رفت و میراثی از شخصیت ها و داستان ها را پشت سر گذاشت.

ویترین جدید Stan Lee که توسط Meteor طراحی شده است، اکنون در صفحه رسمی آمازون در دسترس خریداران است.

منبع: https://toybook.com/stan-lee-store-launch/

وبسایت https://asbabbazii.ir
نوشته ایجاد شد 4087

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا