ادای احترام پیشگام: گنجینه های ملکه پنجاهمین سالگرد «خانه کوچک در دشت» را جشن می گیرد

ادای احترام پیشگام: گنجینه های ملکه پنجاهمین سالگرد «خانه کوچک در دشت» را جشن می گیرد

گنجینه ملکه با آن به سمت غرب می رود خانه ای کوچک در چمنزار سری عروسک ها و لوازم جانبی عروسک برای جشن 50 سالگی این سری.

شرکت اسباب‌بازی نیویورک مجوز سری کتاب‌های کلاسیک را از Family Friendly Productions در سال 2015 دریافت کرد. از آن زمان، The Queen's Treasures مجموعه‌ای از عروسک‌های 18 اینچی، لباس‌های عروسک، و لوازم جانبی را راه‌اندازی کرد که همگی دارای شخصیت‌ها و نقوشی از خانه ای کوچک در چمنزار. در حال حاضر، این شرکت در حال آماده سازی واگن خود برای خانه کوچک آینده در فستیوال Reunion بازیگران Anniversary Prairie است.

گنجینه های ملکه دارای مجموعه گسترده ای از خانه ای کوچک در چمنزار کالاها بچه‌ها می‌توانند با لباس‌ها، یک واگن و مجموعه‌ای کامل از لوازم جانبی، لحظات مورد علاقه‌شان را از این سریال تکرار کنند. بسیاری از لباس‌ها و مبلمان عروسک‌های این شرکت برای عروسک‌های 18 اینچی طراحی شده‌اند که با سایر برندهای معروف مانند American Girl سازگار است.

ما به خط خانه کوچک خود بسیار افتخار می کنیم و احساس افتخار می کنیم که به کودکان کمک می کنیم تا با آثار لورا اینگالز-وایلدر، به ویژه در ماه تاریخ زنان، آشنا شوند. لورا 65 ساله بود که اولین کتاب خود را در سال 1935 منتشر کرد. لورا یک عکس بزرگ ساخته است.

Joann Cartiglia، بنیانگذار و صاحب گنجینه های ملکه

آینده خانه ای کوچک در چمنزار مراسم سالگرد در Simi Valley، کالیفرنیا، محل فیلمبرداری که خانواده Ingalls را به نمایش گذاشت، برگزار خواهد شد. مهمانان این شانس را خواهند داشت که با اعضای اصلی بازیگران دیدار کنند و همچنین به پنل ها و بحث های تعاملی بپیوندند. یک تور اتوبوس در محل، شرکت‌کنندگان را به اطراف Big Sky Ranch می‌برد و جشنواره موسیقی، هدایا و موارد دیگر الهام‌گرفته از دهه 1870 خواهد داشت.

The Little House on the Prairie 50th Anniversary Cast Reunion Festival از 22 تا 24 مارس برگزار می شود و اطلاعات بیشتر در صفحه وب رسمی موجود است.

منبع: https://toybook.com/the-queens-treasures-little-house-on-the-prairie-news/

وبسایت https://asbabbazii.ir
نوشته ایجاد شد 4087

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا