VTech، Leapfrog اقدامات جمعی را به عنوان آژانس ثبت تعیین می کند
انتشار: اسفند 28، 1402
بروزرسانی: 27 خرداد 1404

VTech، Leapfrog اقدامات جمعی را به عنوان آژانس ثبت تعیین می کند


VTech و LeapFrog، تولیدکنندگان محصولات رشد کودکی و یادگیری الکترونیکی، Collective Measures، یک آژانس رسانه ای و تحلیلی متعلق به کارمندان را به عنوان آژانس رسانه ای جدید خود انتخاب کرده اند.

هدف مشارکت های جدید حمایت از توزیع جهانی اسباب بازی برای نوزادان، نوزادان و پیش دبستانی ها در خطوط تولید VTech و LeapFrog است.

Collective Measures استراتژی و برنامه ریزی یکپارچه، و همچنین تحقیقات، تجزیه و تحلیل، و مدل سازی ترکیبی رسانه را پشتیبانی می کند، در سراسر مجموعه های VTech و LeapFrog. آژانس مستقر در مینیاپولیس کاملاً متعلق به کارمندان است و وعده تضمین موفقیت مشتریان، کارمندان و جامعه خود را می دهد. این شرکت به دلیل قابلیت های رسانه ای کامل و ابزار تجزیه و تحلیل پیشرفته، Practix، شناخته شده است.

اد مدیکا، رئیس VTech Electronics آمریکای شمالی، می گوید: «اشتیاق و اشتیاق Collective Measures برای کسب وکار ما باعث شد که از همان ابتدا احساس کنند که توسعه طبیعی تیم ما هستند. "آنها از انتظارات ما برای تناسب فرهنگی، قابلیت ها، تجربه و استعداد فراتر رفتند، که آنها را به شریکی عالی برای حمایت از برندهای ما تبدیل می کند."

اقدامات جمعی و VTech بهترین تطابق هستند. رابین بولر، یکی از بنیانگذاران Mercer Island Group، که رهبری یک بررسی آژانس رقابتی برای VTech را بر عهده داشت، می گوید VTech خطوط تولید لذت بخشی دارد که بزرگسالان و کودکانی را که دوست دارند هیجان زده می کند. این آژانس باهوش و زیرک با قابلیت های برجسته است که می تواند به VTech کمک کند از رسانه های پولی برای دسترسی به این مخاطبان در هر کجا که هستند، استفاده کند.

مشارکت های جدید در بهار امسال اجرایی خواهند شد.



منبع: https://toybook.com/vtech-leapfrog-collective-measures-news/