Prospero Hall، فارغ التحصیلان Funko Games استودیوی بازی های تخته ای را راه اندازی کردند
انتشار: اسفند 07، 1402
بروزرسانی: 26 خرداد 1404

Prospero Hall، فارغ التحصیلان Funko Games استودیوی بازی های تخته ای را راه اندازی کردند


گروهی از فارغ التحصیلان Prospero Hall، Forrest-Pruzan Creative و Funko Games کارگاه Tempest را راه اندازی خواهند کرد، یک استودیوی طراحی و توسعه بازی های رومیزی با خدمات کامل جدید مستقر در سیاتل.

کریس می گوید: «ما این شانس را داریم که از ابتدا یک استودیوی کاملاً جدید بسازیم که DNA را با جایی که ما از آن آمده ایم به اشتراک بگذارد، اما همچنین به آینده با دیدگاه جدید و سه ارزش اصلی نگاه می کند: انسان بودن، خلق کردن با هم و داشتن موکسی». رولندز، یکی از بنیانگذاران و مدیر استودیو کارگاه Tempest. "این رویایی است که به حقیقت پیوسته است."

هدف Tempest Workshop این است که میراث تیم در گیم پلی نوآورانه و قابل دسترس همراه با هنر دقیق و طراحی گرافیکی را ادامه دهد.

کوربی سیرز، بنیانگذار و تهیه کننده اجرایی کارگاه Tempest، می گوید: «زیبایی تیم Prospero Hall مردم ما بودند. «در حالی که تجربه جمعی قبلی ما در بازی های رومیزی، موبایلی و AAA بسیار قوی بود، تیم Prospero Hall نیز گروهی از نوازندگان، اهالی تئاتر، هنرمندان تجسمی، رمان نویسان، و دانشمندان علم مواد از جنبش Maker بودند... همه این ها به ما اطلاع دادند. رانندگی با طراحی بازی غنی از روایت عمیق. شیمی آنقدر یک بار در زندگی بود که باید ادامه پیدا می کرد!»

این تیم در بیش از 250 بازی از جمله Jurassic World: The Legacy of Isla Nublar، Jaws، Back to the Future: Back in Time، Goonies Never Say Die، Cranium Hullabaloo و غیره مشارکت داشته است.



منبع: https://toybook.com/tempest-workshop-news/