
بروزرسانی: 25 خرداد 1404
Playgro اولین پلتفرم سرگرم کننده را راه اندازی می کند، فلسفه کسب و کار را تغییر می دهد
Playgro، تولید کننده محصولات و اسباب بازی های نوزاد، پلتفرم جدیدی را معرفی می کند تا جایگزینی برای والدینی که تحت فشارهای والدینی احساس می کنند، ارائه دهد.
این شرکت برخی از عوامل استرس زا را که بر روی والدین مدرن قرار می گیرد، با تمرکز بر عملکرد نوزادان که روز به روز محبوبیت بیشتری دارد، برجسته کرده است. پلتفرم جدید این شرکت، Fun First، امیدوار است با برجسته کردن بازی سرگرم کننده بر روایت عملکرد، خود را از رقبا متمایز کند. پلتفرم جدید با یک تغییر داخلی در فرهنگ شرکت همراه است، زیرا دفتر مرکزی جهانی Playgro در نظر دارد تا فلسفه های تجاری آینده را با این پلتفرم اطلاع رسانی کند.

با راه اندازی پلتفرم، Playgro از پنج طلسم حیوانی خود استفاده می کند و هر مرحله رشد را برجسته می کند. طلسم ها در وب سایت، بسته بندی محصولات، محل فروش و تبلیغات خارج از منزل حضور خواهند داشت. توله سگ پنی نماینده بچه های 0 سال به بالا، کلیپ کلوپ اسب نماینده بچه های 3 ماهه به بالا، کلئو کوالا بچه های 6 ماه به بالا، تامیکا توکان بچه های 9 ماه به بالا و رواری شیر نماینده بچه هاست. سن 12 ماه به بالا
Playgro در ملبورن، استرالیا مستقر است، اما در سراسر جهان موفقیت هایی را تجربه کرده است. محصولات این شرکت در بیش از 110 کشور جهان با حضور در چندین فروشگاه خرده فروشی توزیع می شود. اسباب بازی های این شرکت برای کودکان 0 سال به بالا طراحی شده اند و همگی غیر سمی، بدون فتالات، بدون سرب و بدون BPA هستند.
پلتفرم جدید Fun First در وب سایت رسمی Playgro با طلسم های حیوانات در جلو و وسط راه اندازی شده است.
منبع: https://toybook.com/playgro-fun-first-news/